onsdag 20 februari 2013

Påsk

Påsken närmar sig med storm steg. Det är ju bara cirka en månad kvar till dess. Härligt !
Så ljust och fint det här blivit på mornarna nu och även fåglarna kvittrar mer...mycket kan hända på några få dagar

Har ni plockat fram påsken än ? Jag tog fram bara våra egentillverkade ägg sen tidigare och plockade
lite björkris så att jag kan Pyssla en krans.

Var försiktiga Idag på vägarna. Det är halt. Jag vet inte gur många gånger jag var på väg att ramla ;)

Ha nu en fin dag och nu måste jag sova !
Sen ska vi åka och handla material till vårt blivande Lantkök så att vi kan fixa det sista... och förhoppning vis till helgen så får vi både vatten och el dit ! :)
Håll tummarna :) kram

6 kommentarer:

Clara Malvina sa...

Hejsan!!

Vilka underbara påskägg, så fint med spets! :)
Jag längtar med ihjäl mig efter våren & påsken nu, tiden går fort och snart är vi där =)

Önskar dig en fin dag!!

Tina sa...

Nä, påsken får allt vänta lite hemma hos mig.
Har också några hemmagjorda ägg någonstans men som sagt, de får ligga i skåpet ett tag till...

kraaam

Norr om Köpenhamn sa...

Tack vännen för din söta grattishälsning :)) Det känns jätteskoj med nytt jobb!
Hoppas att allt är bra hos er...friska o krya!
Jag tror att jag väntar ett tag med påskäggen, men ris och grenar plockar jag gärna in.

Ha en finfin dag!
Kramar
Ulrika

Lilla Majken sa...

Vad sött att du har plockat fram påsken redan ;-)
Dagarna rullar på så fort och jag har inte hunnit tänka på påsken än.

Jag vet inte varför men jag känner ingen enorm längtan efter våren än. Det kanske beror på att vi har en skidsemester inbokad i år, jag vet inte. Eller beror det på att jag vi har mycket att fixa med i trädgården. Jag är ingen vidare trädgårdsmänniska ;-)

Kram på dig!!! Therese

Frøken Anker sa...

Smukke billeder af dine påskeæg. De vil rigtig ses <3

Hav en dejlig dag
Birgitte

Husbilen Tuzzen sa...

Vilka vackra ägg! Jag är inte mycket för pynt, med dessa skulle till och med jag kunna ha framme.

Ha en fin dag!
Kram Helén