fredag 1 februari 2013

Hasselnöt



Hej igen !

Igår spred det nybakt doft från köket.
Dock var det inte jag som var i farten utom
Äldsta dottern och tillsammans med hennes vän.



Det blev Leilas cupcakes med hasselnötter.




Önskar er alla en riktigt fin fredag och så härligt det känns dessutom att det är första februari.

Ha en god helg ! Kram från mig

Här hemma blir det en mycket lugn helg för våran del Kurera och återhämtning . Bakslag blev det och sjukstugan fortsätter. Vi har råkad för rejä influennssa... Men jag ska inte klaga...bara lite grann ;)

posted from Bloggeroid

13 kommentarer:

Anonym sa...

Kryapådigkram
AC

Chokladvillan 1910 sa...

Vad smaskigt !
Krya på er !
Kram Anki

Clara Malvina sa...

Oj så gott!! =)
Vilka ursöta muffinsformar du har med. Jag har liknande oxå med rosor!
Krya på dig och ha en fin fredag! =)
Kramar

fem barns mamma sa...

Fy då, är ni inte friska än:( Vad har ni åkt på? Här är bara 3 sjuka, alla med varsin åkomma, vi får väll se om de delar med sig sen;)
Hoppas ni piggnar till, kram Emma

Annas röda stol sa...

Såna mästerverk! Är säkert hur goa som helst. Pallen i förra inlägget gillar jag :) Ha en bra kväll / Kram Anna

Sofi sa...

Å så gott det ser ut!
Snygga var de med:)

Hoppas ni piggar på er snart!

Kram Sofi

Johanna Stålros sa...

Åhh vilka underbart smarriga godheter;) Trevlig helg. Kram

Huset i bullerbacken sa...

Å så smaskigt det ser ut.
Vad du är duktig på att baka!

Kram Anna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Ser så underbart gott ut så jag måste bara ha något "chokladigt" nu :)
Hoppas ni kryar på er.
Ha en jättemysig kväll.
Stor kram
Jessica

anettan sa...

Man får lov att klaga inland. Skönt nr andra står för bakandet. Krya på er. Kram Anette

Cessan sa...

Åh... Så goda de ser ut & väldigt fina!! :)

Kram Cessan ❤

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Åh guuu vad goa dom ser ut! Har precis skickat sambon till stan för att köpa potatis! Och KARAMELLER!!! Passar bra ikväll tycker jag!!
Kram!

Ekenäsliv sa...

Åh hjälp va gott!
Krya på er nu!
Kram Anna