lördag 16 februari 2013

Inspiration

God morgon !

Idag bjuder jag på lite bilder på tapet inspiration.
Det börjar närma sig att välja tapet till vårt blivande Skafferie. I en av dom så ska vi ha delvis tapet och pärlspont. Visst är dom här fina ?

Jag fick dessa bilder av en god vän som jobbar på Colorexs . Så bra att få hjälp och smidigt också att få dom via mobilen....:) Tack vännen .

Hoppas att ni hade en fin fredag.
Själv åkte jag med min fina vän och granne iväg på en Shoppings runda.

Fast för min del så var det mest inspirations Shopping. Mycket fint finns det.
Hittade fina blomkrukor till vårt vardags rum och blivande Lantkök, fönster lampor i glas, fina uppläggnings fat mm...
Men som sagt så var det bara att titta än så länge.

Blev även bjuden på middag hos Alexsandra (antligenmamma.blogspot.com)
Hemma gjorda hamburgare med tillbehör.Mysigt och gott var det ! Tack  vännen ! :)

Nu får det bli ännu mer inspiration, med en kopp kaffe , tända ljus och den nyaste Lantlivet som kom hem med posten igår .

Ha en Härlig  lördag alla ni som tittar in här ! kram

10 kommentarer:

Mamma sa...

Tack själv vännen. Det var mysig dag igår! Julia leker för fullt med sin kaffebryggare nu;) kram

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Ja verkligen fina tapeter. De var fina allihop.
Härligt med en liten shopping runda.
Ha en fin dag.
Kram Jennie

Ett ögonblick sa...

Det är härligt och bra med vänner, speciellt när dom är så vänliga att dom bjuder på god mat och ger fin tapetinspiration:) Så fint det kommer att bli i ert skafferi! Vi bestämde faktiskt igår att vi ska bygga ut vårt skafferi så att vi kan gå in i det, det ska bli så skönt att få lite fint och ordning där.

Jag önskar Dig en fin fortsättning på helgen!
kram lisamaja

Husbilen Tuzzen sa...

Vilka fina tapeter! De passar alla i ett skafferi. Själv gillade jag den översta mest, men alla var fina.

Önskar dig en fin lördag.
Kram Helén

Indretning og ideer i sommerhusstil sa...

Uha den øverste tapet er jeg ret vild med og ville passe perfekt her i min bolig til spisestuen hvor kan de købes? og hvad er ca prisen.Knus og forsat rigtig dejlig weekend Else

Maria at inredningsvis sa...

Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

Ha en kanondag

LOVE Maria från inredningsvis.se

Fågel Blå sa...

Så fina tapeter gillade alles!
ha en fin Helg
Kramar Kathrine

Helenas enkla vardag sa...

Oj vad mycket fina tapeter! Dom ska jag visa dottern, skulle passa i deras sovrum!
ha en finfin helg!
Kram Helena

Tina sa...

Det är kul med tapeter, blått är tjusigt!
Jag har just slipat färdigt betongskivan, o min je så jobbigt o skitigt..

kraam

Rosa i huset i vitt sa...

Härliga tapeter
ha en bra helg
kram Rosa