tisdag 12 februari 2013

Golv slipning

God natt på er !

Ska göra ett försök via blogger. Jag bloggar ju det mesta via mobilen via bloggeroid men det har inte funkat det sista...:(
Så vi gör ett försök här.

Hoppas att allt är väl med er ? Har ni haft
en bra helg ?
Här hemma har det vart en mycket lugn helg.
Utom då i lördags när jag fick ett ryck att vi skulle pka till det stora varuhuset.
Vi hade precis 50 minuter på oss...men vi hann det som vi skulle ;)
Men det var en här hemma som tyckte att det var lite för stressigt ;)
mer om det en annandag.

Ny vecka med nya utmaningar. Här hemma har vi börjat det med att slipa dom trägolven som vi har hunnit lägga .
Så näst blir det att börja behandla dom.

Nej nu måste jag sova ! :) God natt ! kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så snyggt!!!
Vi hade tänkt att behålla dom gamla trägolven men dom var för tjocka för golvvärme. Så vi valde att ha det varmt istället.
Vi la in ett slitstarkt betonggolv i köket, inget jag ångrar.
Siv gott,
Kram
AC

Mamma sa...

Ni jobbar o sliter! Kram

Chokladvillan 1910 sa...

Ser så bra ut ! Jag skulle vilja slipa vår parkett, den har blivit så ful. Skulle vilja mörka ner det lite också. Kul att följa ditt projekt ! ;)
Må så gott & ha en härlig tisdag !
Kram Anki