tisdag 26 februari 2013

Loppis Fynd

Hej svejs !

Ett litet kik på mitt senaste Loppis Fynd.
Gamla pardörrar som hade blivit  kapade till fönster av någång annan än mig.

Men Lite fix och trixs så blir det nog bra som Fönster för den billiga pengen som jag fick dom för den skull att dom var sönder sågade.

Drömmen är att hitta ett liknande pardörr i framtiden.

Har en plats tills dom. Mer om det en annandag men visst är det så att Tredje gången gillt? :)
Kanske kan ni gissa till nu vart jag planer att sätta dom ? :)

Ha nu en god kväll ! Kram

9 kommentarer:

Anonym sa...

Dom dörrarna skulle jag kunna mörda för...
Helt otroligt fina, billig penning????
Nästan synd att såga av dom.
Ta mig inte så bokstavligt bara.
kram
AC

Chokladvillan 1910 sa...

Oj, så tjusiga !!!! En rejäl "vill ha" stämpel på dem ! ;)
Må så gott !
Kram Anki

LantlivsAnette sa...

Nämen attans vad fina !!! Förstår din lycka över att ha hittat dom, spännande att få se var du ska ha dom...jag har faktiskt ingen aning..
Kraaam Anette

Vintage House sa...

Hej vännen
Synd att någon har sågat sönder dem, vet du var jag har exakt likadana in till mitt pysselrum...
kram
sandra

Sallys hus sa...

Men åå så fina!
Vilket fynd!
det ska bli roligt att se vart de hamnar sen..;)
Det är ju så kul att åka på loppis utan att egentligen vara på jakt efter något särskillt..det är ju oftast då man trillar över de där stora fynden..;)
Kram Katarina

LOPPISLIV sa...

Ska bli väldigt spännande och se vad du ska ha dessa? Vilket fynd du gjort, supercharmiga fönster!! Vill ha :-))

Kraaaaam Paula

Hannis sa...

Så snygga!
Spännande att se vart dom hamnar.

Jag brukar sprätta bort knapparna.
Ibland har jag sparat knapparna men det blir inte alltid bra.

Kram Hannis

No34 sa...

Åh, vilket vackert mönster på "fönstren"!! Man skulle kunna köpa så mycket fint, men man har ingenstans att placera allting här hemma!!
Ha det gott, kram Kate

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min fina vän..
Tack för att du finns vill jag börja med : )) Du är så äkta, det känns alltid genom dina inlägg och hälsningar : ))

Vilka underbara fönster, det ska bli spännande att se vad du gör med dom :)
Vore underbart om du hittade likadana dörrar : ))
Nu ska jag kika runt lite och sett vad du haft för dig när jag varit borta!
Stor kram till dig min fina vän!
Jessica