fredag 15 februari 2013

Fredag och Fullt upp

God morgon tjejer !

Hoppas att ni alla hade En fin Alla Hjärtans Dag med nära och kära.
Jag hade det också och träffade även vänner med mysig fika hela dagen lång  :) ska nog fortsätta det idag med....

Och fredag idag igen... Denna veckan gick väl fort? :)
Här hemma pågår golvbehandlingen. Och jag kan lova att jag är mör i kroppen nu men nu finns det ju ingen återvändo :)

Vi slipade ju golven så nu måste jag  behandla dom  innan dom hinner varken bli smutsiga eller gulna .
Så det är bara att köra på :) och
Njuta av det att det blir resultat :)

Och det är rätt så passande nu när dom stora barnen har åkt tåget själv till farmor.

En bild från vårt blivande vardags rum mot köket .
Den delen där matbordet ska stå. Sittbänken och ena Skafferiet skymtar i bakgrunden.
Vi tog bort dörrarna i sittbänken medans vi slipade.

Men nu vill jag önska er alla en fin fredag !

En varm kram från mig

6 kommentarer:

Tina sa...

Du tränade sätesmusklerna förstår jag, hehe!
Här är det också busy busy....

kramen o trevlig helg

Mys och hemtrevnad sa...

spännande att åka tåg själva...det blir hur fint som helst...ha en skön helg med penseln...ler...kramis semlan

Anonym sa...

En go fredagskram till dig
AC

Home2tiny sa...

Ingen rast ingen ro när man är i renoveringstagen, men oj vad fint det kommer att bli när ni är klara. Ha en härlig fredag. Kramisar Tina

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Åh vad ni håller på :)
Jag tycker ni är så himla duktiga som orkar och har tålamod :)
Kul att åka tåg själv till farmor.
Ha en underbar fredagskväll och stor kram till dig.
Jessica

Husbilen Tuzzen sa...

Det kommer bli så fint!
Ha en bra helg!
Kram Helén