söndag 10 februari 2013


posted from Bloggeroid

3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hmm..
Jag kan inte se något inlägg..konstigt!
Men men...vilken smarrig frukost du visar här nere och ååå så fint köket blir!
Vilken fin blandare du fått tag på och fönstret där bredvid trappan...loooooovley..;)
Så ni har sportlov nu? Vårt är nästa vecka.
Jag skulle ha en riktig bloggkväll i går men då plötsligt dog vårt internet...knepigt det där...

Jag som skulle måla trappan i helgen...det gjorde jag minsann inte. Det blev bakning och mys i stället..;)
Jag tänk att du har en sån där liten själv...å jag får nöja mig med att låna..;)
Dte känns såååå länge sedan som barnen var små och jag tycker allt det är mysigt nu då de börjar bli stora också...
En av mina äldsta vänner, ett år yngre än mig har småbarn nu..hennes yngsta blir 2 i år...tänk så olika liv man lever..
Kram Katarina

Norr om Köpenhamn sa...

Nåt inlägg hittar inte jag heller! Man kan aldrig lita på det där blogger :(
Hoppas att du mår bättre nu och har haft en fin helg! Vi är på benen igen och nu stundar februarilov...mysigt!!

Ha en finfin dag!
Kramar
Ulrika

kråke sa...

hihi...jag ser inget heller men jag skickar största kramen till dig fina och önskar fortsatt skön vecka:))

kråke