torsdag 5 juli 2012

Sommar sandaler



Hittade dessa fina sandaler till äldsta dottern på sommar Rean .
Ville ju ha likadana men det fanns inte i min storlek .
Så därför frågar jag er om ni här sett likadana ? Kanske i nån av nät butikerna ?

Hur har ni det annars ? Har ni börjat semestern ?
Här hemma har vi några arbetspass
kvar men vi njuter av dagarna ändå.
Just nu har jag 4 dagar ledigt.
Det är ju det som är fördel med nattarbete :)

Ha en skön kväll ! Kanske hörs vi imorgon :)

Kramar Sirpa

posted from Bloggeroid

8 kommentarer:

Gamla skolan-Jennie sa...

Hej Sirpa!

Med oss är det bra! Vi tar gärna den där fikan någon dag och tar en titt på er renovering! Jag har haft en datorfri period nu och fokuserat på annat. Men nu är det en dag kvar att jobba och sedan är det 4 veckors semester!!! Ska bli skönt!

Allt bra med er?

Kramar Jennie

Tina sa...

Jag har inte sett de här någonstans, hoppas du hittar dem!
Ja, det är mycket nu. Massor som ska klaras av när det är uppehåll, vi har ju inte varit så bortskämda med det precis!

kramen

Lilla Majken sa...

Så snygga sandaler du hittade till dottern. Jag vill ha ett par likadana. Jag håller utkik till både dig och mig om jag ser dem. Här är det full rulle, barnen är hos mormor så jag kan jobba i morgon.

Må så gott och kram på dig. Therese

Malin's Hus sa...

är inne på min första vecka o än så länge har den varit finfin. Har tyvärr inte sett några sånna sandaler. men dom var grymt snygga! det e verkligen mkt rea nu...

må så gott kram

Mamma sa...

http://www.miinto.se/p-35684-c-6860-tommy-hilfiger-sandaler-summer-5-a
Här finns de att beställa, dock till ordinarie pris...
Annars kanske Eurosko el skobutiken mitt emot Teliabutiken i Skövde kan ha?? Kommer inte på vad de eter just nu bara;)
KRAM

Jessica sa...

Superfina sandaler, kolla in på Boomerang dem har jätte fina repsandaler.Fin blogg, den kollar jag in på igen;)
Kram

Unknown sa...

Så snygga sandaler men tyvärr vet jag inte var de finns.
Hoppas allt är bra med er och att det går framåt med er rust av nedervåningen.
Jag jobbar två veckor till innan semester men har sen fyra veckor, så lång semester har jag inte haft på många år :).
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Linda sa...

Har precis kikat in hos dig för första gången.

Vilket underbart hus ni verkar ha!
Precis i min smak.

Trevlig helg!
Linda