fredag 20 juli 2012

Pärlspont



God kväll !

Tack alla rara för era hälsningar.
Vi får se vad det blir för fönster ;)

Tänkte kika in och önska er alla en riktig
trevlig helg !
Samtidigt tänkte jag passa på att visa några bilder från vårat blivande Lantkök.
Det tar sig ! Nu är det rikrigt kul. :)
Nu spikar min duktiga A upp Pärlspont på väggarna .




Nej nu är det väl bäst att passa på att måla lite mer av pärlspont så att han har lite mer att spika upp ;)

Ha det gott ! Vi hörs snart igen ! Kramar Sirpa

posted from Bloggeroid

6 kommentarer:

Johanna sa...

Åh vad spännande det skall bli att se hur ert kök kommer se ut när det är "färdigt":)

Kram Johanna

Tina sa...

Nu börjar det arta sig, varför använder ni inte skivor istället för att spika? Det är ju så mycket enklare..inga kvistar eller krympmån.

kram

Anonym sa...

Blir kanoners...
Önskar dig en riktigt fin helg
Kram
AC

Emma - Från min sida sett sa...

Riktigt spännande att se hur det blir när det är klart! Vilket fantastisk villa ni har! & fin blogg du har:)

Kram Emma

Malin's Hus sa...

spännande! det kommer bli så bra i slutändan :)


kram malin

FruNeroLindström sa...

Så spännande att följa er renovering. Tyvärr hinner jag inte lämna spår efter mig så ofta men din blogg är så mysig, trevlig helg, kram Malin