söndag 8 juli 2012

Nytt Loppis fynd till Trädgården



Hej igen !

Just nu har vi fått uppehåll efter ösregnet.
Så jag passade på att ta några bilder i trädgården.
Var så sugen att visa min gårdagens Loppis fynd.

Kanske inte så Sirpigt i första intryck ;) men tyckte att dom skulle passa så bra just i den här delen av vår trädgård. Och jag måste säga att jag gillar dom mer och mer .








Dom kommer från en Dansk leveräntör. Dom hadde så mycket fina saker på gårdagens Loppis från Blomsterhallen i Skövde.
Lagerrensningen för dom och det tackar man ju för :)

Inne i deras butik i Skövde här dom också så mycket fint.
Har hittat så fin sockerkaks form där som är av porslin.
Kanske kan man önska när man fyller år :)

Ha nu en skön kväll ! Snart är det dags för min del att jobba .

Kramar Sirpa

posted from Bloggeroid

13 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Kul när man gör massa fynd. Här håller vi mest på att snickra i blivande sovrummet. Vill gärna vara klara till semestern.
Dom där stolarna var verkligen annorlunda och snygga i formen.
Önskar dig en bra natt på jobbet, kram Ing-Britt

Fröken Agnes sa...

Hej!

Jättefin! Ibland är det roligt att blanda in något som skiljer sig lite från ens vanliga stil. Det blir personligt och roligt!

Ha en fin kväll!

Kram Jenny

Gamla skolan-Jennie sa...

Åh de där stolarna var ju bara så snygga!!! Jag är fortfarande ´helt lyrisk över allt jag köpte! Åkte dit idag igen.. jag lär komma dit varje gång som de har loppis, helt otroligt fina saker till billiga priser!

Kram!!

Tina sa...

Den var annorlunda men fin, hoppas att den är riktigt skön så att du kan njuta där i solen!

kram

Lina sa...

Superfina!! Bra fyndat!!
Kramar Lina

Sofia sa...

Gillar stolen, inte konstigt att du slog till. Ha en bra början på veckan nu. mvh/ sofia

Lilla Majken sa...

Hallå där! Den ser väldans skön och fin ut tycker jag. Nej du, jag har inte hittat sandalerna än, vi letar vidare...

Kram på dig! Therese

Johanna sa...

Kul att blanda in lite sådant som inte är helt typiskt för en själv. Och den där loppisen du var på verkar ju helt fantastisk!

Kram Johanna

Sallys hus sa...

Hallå där!

men ååå så fin!
Den kommer du kunna njuta massor i i sommar! Tönk så mysigt att sitta där en ljummen kväll o läsa sagor för de små...;)
Eller med en inredningstidning o ett glas vin med för den delen..;)

Kram o ha en fin dag!
Katarina

Casa of Mia sa...

Underbara stolar, kram

Johanna Stålros sa...

Så snygga!!! Önskar dig en skön vecka. Kram

Blan betong och gammeldags pioner sa...

halloj...läcker stol....kram från Maja

KNORKAN sa...

Vilka fynd! Jättefina. Kram Knorkan