lördag 7 juli 2012

Loppis i Björkenäs



God Kväll !

Jag här gjort en inlägg om Loppisen men vet inte vart den tog vägen ...
Men hur som helst så är jag här igen.
Tänkte tipsa er alla ännu en gång till om Loppisen som är i Björkenäs i Hjo.
Det är skyltat vid vägen. Dom skulle få på fyllning imorgon.

11 - 17 är öppetiderna imorrn.

Det fanns så mycket fint ! Blandannat så fick denna tallrikshyllan följa med oss hem.
Kanske blir den ommålat eller att den får vara som den är.

Ha en skön kväll ! Kramar Sirpa





posted from Bloggeroid

11 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej igen!

Fin tallrikshylla! Den kommer passa perfekt hos er.

Ha det fint!

Kram Jenny

Anonym sa...

Åhh vilket fynd : ) härligt kramar Sofia

Vintage House sa...

Hej
tyvärr är vi inte hemma så jag kan inte mäta den.
Men den går in i en combi.
Vi ska upp till Marie i juli vi kanske kan få med den men är inte säker för vi måste ha med oss en vagn, men ska kolla upp det
kram
sandra

Unknown sa...

Hejsan!
Fin tallrikshylla du hittat. Jag var oxå på loppis idag men kom tomhänt hem. Mest bråte och de guldkorn som fanns var riktigt dyra.
Ha de så gott, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Vilket fynd!!! Den kommer säkert att pryda sin plats i er hem.
Ha en fortsatt härlig helg
Kram
AC

Mamma sa...

NEJ inte måla den!!!! ;)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Såg sandalerna i ett tidigare inlägg och dom är superfina, synd att det inte fanns större också.
Loppisen du hittat verkar jättebra, så fin hylla du köpte.
Kramar
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej svejs jag igen
Såg webb-adressen till Miinto du fått av en bloggerska, så nu har jag beställt sandaler. Tack för toppentips på fina sommarskor.
Kramar
AnnaMaria

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Åhh så fin hylla du har hittat..vad roligt att det händer grejer där du bor..förstår att du ska till Maries fina butik, så hennes bilder, man blir ju alldeles sjuk..
Kraaam Anette
P.s Jag börjar min semester nu !!!

LOPPISLIV sa...

Hejsan!! Men ohhh så fin tallrikshylla, så charmig!! Vad mysigt med loppis, och en fin sådan ser det också ut att vara, härligt!!

Ha en fin söndag!!
Kram Paula

Sallys hus sa...

Men åååå så fin!!
den hade gärna fått följa med hem till mig också..;)
den kommer passa perfekt i ert stora fina kök sen..
Kram kram
Katarina