söndag 29 juli 2012

Loppis I Hjo



Hej på er !

Idag ska jag tipsa om en Loppis I Hjo, i Björkenäs.
Klockan 11- 16 håller den på och det är Blomster hallen i Skövde som här den.

Välkomna till det !

Denna ljuvliga sommar väskan hittade jag där för 2 veckor sedan.
Mycket nöjda var vi och nu ska gå dit igen.
Bilden är tagen på vårt trappa....




Igår hade vi en spännande blogg träff med fina Tina The Shed.
Så härligt att få träffa i verkligjeten. Det blit garanterat flera träff framöver.
Tack för en jätte härlig eftermiddag tillsammans och att du ringde !

Ha en bra dag ! Kram på er Idag med
posted from Bloggeroid

14 kommentarer:

Tina sa...

Tack själv!
Även för att du tänkte på mig och ringde nyss..

Ha en fin dag!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Har ju förstått att du bor så fint, ser ju bilden på huset i högerkanten. Och Tina beskrev ljuset så fint, så roligt och träffas. Fin väska från loppisen också.
Kramar
AnnaMaria

Lilla Majken sa...

Såg bilder hos The Shed på din vackra dukning och bakverk, ljuvligt. Jag har än så länge inte hunnit med en enda loppis i sommar. Hoppas ni fyndar ordentligt idag.

Må så gott!! Kramar Therese

Prinsessorna på Bellevue sa...

Loppisar, är bland det bästa jag vet! Vilken fin väska och soffan var såå fin!
Ha en fin söndag!

Kram
Petronella

bakom berget sa...

Jag blev verkligen inponerad av den sköna beskrivningen Tina gav av ditt hem. Jag ser ju nu vilket vackert hus du bor i. Lycka :o))
Ja visst är hon en rar tjej Tina.
Det är en ynnest att man får träffa så många härliga människor genom bloggen.
Ha en fin söndagskväll!
Kram Åsa.

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej vännen!
Åh så roligt med loppis synd att vi inte kunde vara där
Hoppas du hittar nått fint!!
Vilket fin soffa du fyndat nästan lika dan som min dom är härliga och sitta i också!
Kommer bli så fin i erat vackra hus
Kramar till er alla!

Johanna Stålros sa...

Så himla roligt, att ses i verkligheten. Hoppas du fyndade på loppisen. Kram

Johanna sa...

Vad kul att ni sågs! Väskan är kanonfin och jag hoppas du hittade något kul idag också:)

Kram Johanna

LOPPISLIV sa...

Vilken fin väska du fyndat. Härligt med loppisar :-) Själv har jag inte varit på så många i sommar, har pysslat med trädgård istället :-))Vad roligt med bloggträff, alltid kul att träffa likasinnade!! Ha nu en mysig söndagkväll, stor KRAM Paula

Sofia sa...

Kul att träffas på riktigt och inte bara bakom skärmen<3 Fin väska du hittat. Ha nu en skön start på veckan. Kram Sofia

Fågel Blå sa...

Tack för tipset!
Önskar dej en fin vecka
Kramar Kathrine

kråke sa...

Härlig väska och vad trevligt ni måste haft på träffen:)) Underbar soffa oxå i förra inlägget, ska bli kul att se vad du gör med den;))) Här löper semestern vidare:))

Kram fina och ha en mysig vecka:)

kråke

Sallys hus sa...

Hej sötis!

Mysigt med antikmässa o loppis.
Jag hade tänkt åka till askersund i helgen men det kommer annat emellan..;)
Vilken fin soffa ni fyndade och jag fnissade åt att din man var stolt över att ha shoppat mer...hihi...min blir också mäkta stolt då han hittar något loppisfynd..;)
kram o ha en fin tisdag!
Katarina

Stolpås Gård sa...

Hm, synd man jobbar långt därifrån då ;)
Hoppas du fyndat igen!
Sussi på Stolpås