torsdag 12 juli 2012



Hej igen !

Kan inte låta bli att inreda blivande kök fast det är långtifrån klart :)
Hittade denna fina nätkorgen på Loppisen förra helgen och likaså pelargonerna.
Det var ju Blomsterhallens lagerrensning.

Först tänkte jag att man kunde ha korgen till vårt blivande gästtoalett och ha toa papper i men det var ju fint så här med :)



Här i gästtoaletten kommer vi att lämna fram dom gamla timmerbjälkarna. Fint att ha kvar av det gamla.



Och här inne ska vi ha toan. Väggen är nu flyttat och Lejontass badkaret få fortsätta att vara en dröm.
Vi kände att det blev bäst så här....Härligt att ha rymd i hallen istället.

Nu ska vi ner till vår lilla stads Hamnfest. Ulrik Munther och Timotej finns där med.

Ha det Gott ! Kram

posted from Bloggeroid

8 kommentarer:

Anneli sa...

Söt korg!
Passar säkert var som helst.

Ha en fin kväll,
Kram Anneli

Sofia sa...

Rymd får man aldrig för mycket av<3 Ha en rolig kväll nu. Kram Sofia

Unknown sa...

Mer rymd i hallen är något jag saknar så jag tvivlar inte på att ni gjorde rätt. Korgen kommer vara fin lite var stans.
Ha de nu så kul ikväll, kram Ing-Britt

vitadrömmarobusigabarn sa...

Ha det så kul vännen
Så ses vi i morgon
Kram!

Sofie sa...

Fina fynd och det ser ut att bli tjusigt med gästtoaletten! :-)

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Kul kul kul!!!! Jag har en halv garderob och några kassar med grejer till köket, som jag inte vill packa upp i nuvarande kök. Det ska liksom in i det NYA!!!
Heja er!! Kram!!

Blan betong och gammeldags pioner sa...

hahha du låter precis som mig...jag har oxå lite svårt att "hia" mig....ha en fin helg kram från Maja

Sallys hus sa...

Hallå där!
Å vilken fin korg! Såå fint med pelargonerna i ..;)
Va duktiga ni är!! Det går framåt hos er...det kommer bli så himla fint!
Jag skulle nog också valt att ha hallen större och fortsätta drömma om lejontassarna...;)
Kram o ha en mysig kväll!
Katarina