fredag 27 juli 2012

Blocket



God kväll på er!

Här är jag igen.... Har jobbat natt hela veckan .
Men nu är jag ledig igen och
Sköna semestern är här .



Idag har vi hämtat hem lite Blocket fynd.
Medans jag storhandlade så åkte min A och hämtade
dom.
Men när jag kom ut ur äffären så hade han handlat lite mer än det var tänkt ;) och
Så stolt han var.... ;)

Här får ni en provsmak. Det ser ut så här just nu .

Hur har ni det ? Vad har ni för planer till helgen?

Vi har Antik och Samlar mässa i vår lilla stad.
Marie Vita Ranunkeln har öppet och Loppisar på gång...
Det blir en Loppis i Björkenäs igen på söndag.
Blomsterhallen i Skövde håller till det och det blir lagerrensning igen mm.
Borde nog släppa penseln i ett par timmar i helgen ;)
Eller vad tror ni tittar? ;)

Trevlig helg på er alla fina läsare. Tack att ni tittar in !

Kramar Sirpa

posted from Bloggeroid

6 kommentarer:

Johanna sa...

Åh jag vill också! Låter ju superkul!

Ha en fin kväll,

Kram Johanna

Anonym sa...

Härligt med semester och en massa aktiviteter runt om där du bor.
Vilket fynd!!!! Hittar sällan och aldrig något på blocket.
Önskar dig en riktigt fin helg.
Kram
AC

Tina sa...

Det låter ju kul, ska du iväg på marknaden?

kram

Lövbacka sa...

Ohhh va kul det är med fynd! Härligt! Ha en fin helg! Pernilla

Blan betong och gammeldags pioner sa...

underbar soffa! Me like! Ha en fin vecka kram från Maja

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Man kan hitta hur mycket bra som helst på blocket, fin soffa.
Skorna skickade jag ju tillbaka, tog inga nya. Har ju st 39 och den över hade blivit för stor. Men jag tycker fortfarande sandalerna var supersnygga.
Kramar
AnnaMaria