fredag 10 februari 2012





God morgon !



Då var det fredag igen. Jag har haft en riktigt mysig och social vecka.
Hur har eran vecka varit?

Nu är det dags att önska er alla en riktigt fin helg !
En helg som för min del innebär jobb...



Vita ranunkeln som är en favorit här hemma just nu
utöver krispiga tulpaner och pärlhyacinterna.



Tack för er för alla fina hälsningar ! Blir så glad för det. Vad kul att ni alla tyckte om köksön.
Det är faktiskt riktigt kul att rita och samtidigt känna efter hur det skulle kunna se ut.
Man får en annan kännsla av det hela.

Nu ska jag fortsätta att drömma... Drömmar är viktiga ,likaså som att leva i ' Nuet ' ...

Fick den här ljuvliga keramik skålen av Tina förra helgen. Lustigt att jag stog precis på samma morgon och tänkte att såna här små ljusskålar skulle jag vilja ha...Fint och enkelt keramik helt i min smak och den fick jag. Tina kännde nog på det ;)



Trevlig helg på er alla fina bloggvänner !


med varmaste kramar Sirpa

10 kommentarer:

Vintage House sa...

Ja tyvärr har denna veckan varit kantad av sjukdomar så det har inte blivit mycket gjort....
härlig gåva:)

ha en härlig helg!!!
kram
Sandra

Maria - Villa Krutbruket sa...

Trevlig helg!! Kram Maria

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder med ranunkler.Ha en mysig fredag Kram Rita ♥

Tina sa...

Jag var ju inne där, i förra inlägget och lämnade en helg hälsning. Men gör om det, alltid så kul att titta in här..

kram o trevlig helg

Lantligt i vitt sa...

Gillar dom där keramik ljuskopparna jag med!! Fin gåva :))

Det har varit en jobbfri vecka för mig så jag har nog varit social jag med med mina vänner :)

Ja drömma är såå viktigt!! Vad vore livet utan dom?!

ha en underbar fredag!
varm kram Sofia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en jättesöt ljusskål. Jag har varit förkyld hela veckan, men lagom till helgen är jag bra, tjoho.
Ha det gott vännen, hoppas du får lite ledigt under helgen.
Kramar
AnnaMaria

Unknown sa...

Hejsan vännen!

Jag var ledig i början av veckan och tog en rejäl omgång med svabben här hemma. sen har jag jobbat 24h på två dagar så idag är jag lite mör ;). Tror nästan jag har en förkylning på gång.

Ranunklar är en av mina favoritblommor oxå och dom fina ljuskopparna gillade jag, vilken lyckträff av henne :).

Önskar även dig en bra helg och hoppas du hinner mysa lite oxå trots arbete.

Kram Ing-Britt

Hannis sa...

För mig har det varit en förkyld och stressig vecka så jag är glad över att det äntligen är fredag=))

Superfin skål!

Kram Hannis

Anonym sa...

Ranunkler är underbara, hade det i min brudbukett så det kommer alltid att vara en favorit.
Här följer en helg med snickrande på köksön och förhoppningsvis lek i snön med barn o hund!
Önskar dig en fin helg trots arbete!
Kram Susanne

Fröken Agnes sa...

Hej Sirpa!

Åh, de ljuskopparna är så fina, älskar mina! Vilket fint kök ni skapar, underbart fint... Hoppas du har en fin fredag!

Kram Jenny