torsdag 23 februari 2012

En favorit



God kväll !

Vilken dag det blev efter en stormig natt.
Helt underbart och ljuvligt var det.

Min fina terrin har jag hittat hos Marie med sin
Mysiga butik Vita Ranunkel.
Den har jag haft nu ett bra tag och den är en
Stor favorit här hemma.

Tack alla för era kommentarer. Visst kommer det
gå fort med dom 10 veckorna.
Medans grunden torkar så har vi mycket annat att
snickra...
Imorrn ska vi fixa golvvärmet.

Ha en fin fortsättning på kvällen och önskar er
alla även en fin fredag ! KramarmSirpa

4 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Åh, vilken fin terrin! Förstår att du är förtjust i den. Spännande med ert bygge som fortskrider. Låter som om att det kommer att bli jättefint med golvet.

Ha en mysig helg!

kram Anna-Lena

Lilla Majken sa...

Jag vill också ha en sån vacker terrin. Så fin. Nu kommer våren snart då rullar allt på mycket snabbare. 10 veckor försvinner snabbt. Haha, det säger jag som är otålig. Jag förstår dig, det kan vara tungt att vänta.

Kram på dig! Therese

LantlivsAnette sa...

Åhh vilken ljuvligt fin terrin !! Jag förstår att du är ivrig att sätta igång med bygget..jag är också ivrig..hii..hii..ska bli såå roligt att få följa med på resan till ert drömkök !!
Kraaam Anette

Vit dröm sa...

Så fin! Lycka till med allt jobb :)
Önskar er en trevlig helg!
Kram Anna