onsdag 29 februari 2012





God kväll !



En kvällshälsning blev det.

Tittade genom bilder på min telefon.
valde denna som är från kökshyllan.

Dom små fina skålar fick jag av goa Mia som
julklapp. Dom visste hon att det stog Sirpa på ;)
Visst är dom fina.




Även dessa skålsr står på hyllan i köket.
Dom kommer från Grengate.
Dom rödvit blommiga har jag fått av min Goa Emma.
Dom har stått framme i många år nu och en härlig färg klick i köket. Och gillar dom väldigt mycket.
Emma har ju sin mysiga blogg fembarnsmammaemma.

Kanske vore det dags till en liten utlottning snart.

Önskar er en fin kväll !

Kramar Sirpa

12 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt fint porslin på din hylla.
Må så gott denna onsdagskväll
Kram
AC

Fröken Agnes sa...

Hej!

Jättefina skålar! Så vackert på dina kökshyllor.

Hoppas du har en fin kväll!

Kram Jenny

Anna Stenberg sa...

Jättefina! Som resten i ditt hus! Anna

Made in Persbo...Carina sa...

Tjingeling!

Skor från Scorett, allt övrigt från Bonaparte :)
Visst är det härligt att drömma sig bort och shoppa i fantasin ibland ;)

Kramar, Carina

Johanna Stålros sa...

Passar fint i ert vackra kök! Ktam

kråke sa...

Fina skålar:)) Härligt med vänner som vet vad man tycker om:))

Kram på dig!!

kråke

Lilla Majken sa...

Skålarna är så söta, härligt med lite färg också mot det vita. Känner att jag behöver ha in mer av det. Min lilla kärleksmums hade en pyjamas ifrån Åhléns på sig. Vi har gått i pyjamas i flera dagar nu. Influensan härjar här!!


Ha en go dag.Kramar Therese

LOPPISLIV sa...

Underbara greengate, så härliga färger på dina skålar!! Ser så fint ut på dina hyllor. Ha nu en fin dag!! Kraaaam Paula

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina skålar, både dom enfärgade och dom blommiga. Perfekta till så mycket och så är dom fina och titta på.
Ha en solig fin dag vännen
Kramar
AnnaMaria

Älskade pion sa...

Jättesöta skålar.ha en riktigt bra dag.kram ulrika

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Underbara skålar, roligt med olika färger :)
Greengate har så mycket fint.
Ha en jättefin dag.
Kram på dig.
Jessica

Maria i Lilla villa vita sa...

Vilka fina skålar!

Jag önskar dig en härlig vårdag, så här den allra första dagen i den första av vårmånaderna.

Kram Maria