fredag 13 maj 2011

Trevlig Helg !


                               God Kväll ! 

  Har ni problem med eran blogger ? Jag har gjort 2 inlägg här mellan men dom är helt borta. Utöver det så har inte jag kommit ut på era bloggar. Vi får se hur detta inlägg kommer att se ut när den är klar.
Man blir ju beroende av bloggandet ;) Eller hur ?

 Hoppas att ni alla har det bra. Här är det bara bra och det ser ut att vi ska kunna göra det som vi har planerat.
  Igår på våran Shoppingsrunda hittade jag dessa paj formar. Har länge letat efter stora  pajformar i vitt och ny lyckades jag med det.
                                        
                                                    Ha en bra kväll ! 

Kram Sirpa

8 kommentarer:

Kickan Style sa...

Blogger har inte gjort annat än krångla idag, vi sitter alla i samma båt!!

alexsandra sa...

samma här.. har också gjort inlägg som försvunnit så nu struntar jag i det tills det löser sig igen.
Ha en bra helg!! KRAM

Anonym sa...

Jag hade också problem med inlägg som försvann : ( Man är ju jätte beroende av bloggandet det är ju så kul varm kram och trevlig helg VI SES kram Sofia

fem barns mamma sa...

Underbara formar, förstår att du är glad att du hittade dem:-)
Och som du sa, det går ju åt lite paj om man är några stycken i familjen;-)

Skönt att ni är pigga igen, önskar er en mysig helg, kram, kram!

Unknown sa...

Hejsan vännen!

Visst har även jag haft stora problem med blogger :(.

Verkligen fina formar du hittat. Såna skulle jag gärna ha i min ägo då det går åt ganska mycke paj här hemma. Får jag fråga var du hittat dem?

Önskar dig en fortsatt skön kväll och morgondag.
Kram Ing-Britt

fem barns mamma sa...

Visst går det fort, men jag njuter såå av att se barnen växa och utvecklas, myyyys:-)

Klart vi ska ses nästa vecka, nu får det va slut på sjukstugor hit och dit!!!

Borde absolut va GOD NATT, men ikväll känner jag mig som Alfons Åberg, ska bara hit och ska bara dit! Har putsat fönster i köket och A bara skakade på huvet, trodde det var svårt att se om det blev rent i mörkret:-)
Ni "ska jag bara" skura golvet och kanske slappa en stund framför TVn innan jag lägger mig:-)

Tack för grattishälsnignen, har redan fått en present, av Matilda:-)

Kram, kram

Gamla skolan-Jennie sa...

trevlig helg till dig också!

Vi har haft sjukstuga här i veckan också, Oliver har feber och hosta :( hoppas han är bättre imorgon för då tänkte vi åka ut till Brevik på kosläpp.

Fina formar, skulle också vilja ha vita!

Kramar!

FruNeroLindström sa...

Detsamma, ha en riktigt skön helg.
Kram Malin