onsdag 18 maj 2011

Onsdag


God Morgon !

En sån dag det blev igår... Började med detta inlägget på
morgonen men kom aldrig så långt med det. Fullt upp var det
 det kan jag lova ;)
Storbak med en God vän. Massa bullar,rulltårtor med olika fyllningar
och hallongrottor har jag frysen full nu.
Och utöver det hände det massa annat ;)

Lite bilder från vardagsrummet. Det är  så härligt med alla
vackra fruktträden som blommar nu.

Hittade den gamla ramen och kannan på våran Loppis Runda
Ramen ska jag jobba vidare med ...
Ha en fin Onsdag !

Kram Sirpa

18 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Gomorron därborta !!
Åhh vad härligt att ha frysen full med gofika !! Såå fina saker du visar oss..ljuvliga bilder..
Ha det gott
Kraaam Anette

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad underbart att ha frysen full med massa gofika.Vad fina saker du visar.Underbara bilder.Ha nu en härlig onsdag .Kraaam Rita ♥

Vintage House sa...

Hej
JAg kommer gärna på en fika;)
låter så gott...
Härliga bilder
ha en mysig dag
kram
sandra

Tina sa...

Fika i massor mao..mums så gott det låter.
Fruktträden är så fina nu, kannan passar bra till kvistarna.
Mitt olyckliga skåp står fortfarande vitt men jag har köpt nya beslag till det. Känner att jag måste 'glömma' bort det ett slag, annars så åker det nog ut. Mitt Shed tar all tid så det är ok, fast nu är vädret så lynnigt så det blir ett evigt springande ut o in mellan regnskurarna..

Kram på dig!

Anneli sa...

Hejsan.

Storbak med en god vän, vad mysigt det låter!

Visst är det härligt med allt som blommar just nu?
Man vill bara plocka in allt möjligt bara det är lite grönt och skirt.

Ha en fin dag,
Kram Anneli.

Unknown sa...

Mmm va gott med frysen fylld till försommarens alla fikastunder.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

dagdrömmar i vitt sa...

Jag säger det samma, mmm vad gott jag kommer och hjälper dig äta upp, fniss:)
Fina bilder. Ja visst är det härligt med allt som blommar. Och jag gillar när allt är så där ljusgrönt som det är nu.
Senare i sommar mörknar det lite... men är ju förstås fint då med:)
Önskar dig en härlig dag!!
Kramkram / Nettan

Vilmas Hus sa...

Fina bilder du bjuder på som alltid:) Visst är det härligt att plocka in lite kvistar från trädgården.

Ha en fin onsdag!
Kram Charlotte

Jenny sa...

Hej Sirpa!
Hoppas allt är bra med dig! Ja, det har inte blivit så mycket bloggande för mig på sista tiden, har mycket att måla på både på huset och på gamla möbler;)

Vad kul med bloggträff!

Ha en trevlig dag!

Kraam Jenny

Hoffmans Design sa...

Vad gott det lätt med allt bak ni har gjort.
Undrar när jag kommer att ha tid.
Kram

Madame Edith sa...

Ja, visst är det härligt med alla träd som blommar nu.

Underbart att ha frysen full med nybakat...

Kram/M

Ardisia sa...

Hej vännen!
Roligt med en bakldag! Du får gärna komma hit & baka också. Min frys är inte så stor som du vet, det tar ej lång tid att fylla med läckerheter :P
Vad har annars hittat på?

Jag har jobbat, kom hem nu och väntar på att maten ska bli färdig (T är så duktig här heema, tvättar o allt!)
Hör av dig när du har tid!
Kramen

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Åh va underbart att ha gjort storbak.
Det är så härligt att ha frysen full.
Ha en fin kväll.
Kram
Jessica

Marie sa...

Hörde av Sandra att ni hade haft en sån rolig dag i söndags, kul!

Visst är det vackert med allt som blommar ute just nu och fruktträden är ju fantastiska i sin blomning.

Kram Marie

Unknown sa...

Klart vi ska, E har varit här med barnen och det har varit full fart. Hörde du skulle ha översovningsgäster. Jag är ledig i morgon sedan kör jag igång med jobb hela helgen lång....

Kram Anna

Unknown sa...

God kväll!

Ja du visst vore det skönt om dygnet hade några mer timmar ;), men jag är imponerad av dig som hinner med så mkt och har så många järn i elden.

Visst är det härligt med alla fina fruktträd som blommar nu.

Ja nu blev det pengar över till lite annat, lite mer lampor blev det :).

Ha en fin kväll så kanske vi kunde få till och ses nästa vecka, skulle va kul.

Kram Johanna

Kesäkukka sa...

Onpa upeat löydöt, tuo kannu varsinkin, koska itsekin keräilen tuollaisia, vaaleita, patinoituneitä yksilöitä :)

Teillä siellä on jo ihanasti puita kukassa, täällä vasta tuomi aloittelee.

Kaunista viikon jatkoa!

fem barns mamma sa...

Gokväll!

Mysigt att träffa er idag, var ju ett tag sen! Har eftermiddagen gått bra? Hur gick det för dig i Skövde?
Du får messa mig när du hinner!

Mys nu med dina gäster, och snart är det ju helg igen! Tiden går ju fort när man har roligt, eller om man har fullt upp;-)

Kram, kram