söndag 22 maj 2011

Målnings Resultat



Hej igen  !

Äntligen kom jag ut på Internet igen. Det har inte gått förut.

Hoppas att ni alla har haft en bra helg hittills. Vi tar det ganska
lugnt... Lite sociala var vi igår ;)

Idag har vi strålande väder igen. Vi är ute och njuter. Jag har
penseln i handen medans dom små sover .

Nu är Idas säng nästan klar. Kanske behövs det att måla ett lager
till ... eller inte

Många bilder blev det  igen.


Och så här såg den ut innan om målningen. Den är en gammal
imperial säng som har blivit ombyggt för ganska  länge sedan.
Tog bort träknopparna och mönstret som var i huvudgaveln.
Ha en fortsätt bra dag och helg för än är den inte slut !
Kram

11 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken jättefin säng, upphör aldrig över och förvånas över vilken jätteskillnad det blir med vit färg. Vackrare säng kunde inte dottern ha.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Tina sa...

Jättefin, där kom den vita färgen bra till hands! Slipade som en tok igår, får se vad det blir för färg..

Ha en go dag och kram på dig!

Lilla Lycksta sa...

Oj så ljuvlig säng. Håller med föregående, tänk vad vit färg gör skillnad. Ha en fin fortsättning på söndagen.

Kram Camilla

Unknown sa...

Tyckte den var fin innan men oj så mycke finare den blev vit, alla detaljer kom fram så fint.
Önskar även dig en skön söndagskväll.
Kraam Ing-Britt

Anneli sa...

Hejsan.

Tänk vad lite färg kan göra gott för de flesta möbler.
Så söt säng!

Kram Anneli

Annas Vita Rum sa...

Vilken fin säng det blev, där kommer hon att sova som en liten prinsessa!

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad snygg sängen blev i vitt. Jag tycker att detaljerna kommer fram mer i ljus färg. Förra året målade jag vår säng vit, ville köpa en ny så jag tänkte att jag skulle testa först. Nu är jag så nöjd med den och vad billigt det blev dessutom.

Kram Teres

Vintage House sa...

Hej
den blev verkligen kanonbra:)
här har helgen gått i ett och nu ska jag ta mig ett bad:)
kram
sandra

Älskade pion sa...

Wow,vilken underbart fin säng.Ha en riktigt bra vecka.Kram Ulrika

fem barns mamma sa...

Den ser ut att passa perfekt där i Idas rum! Så mysigt att du gjorde om rummet till henne, innan har man ju inte sett det på samma sätt, det är så fint med de vitmålade väggarna!!!

Mysigt att se den "på riktigt" snart:-)

Kram Emma

Petra-Lantlig Charm sa...

Vilken vacker säng! Tänk va man kan göra om gamla möbler med lite färg, hihi!
Jag tycker inte du behöver ett lager till :-)

Ja det är så mysigt att ha några plagg från man var liten. Har sparat till mina barn med!

Ha en fortsatt trevlig kväll du med!!

Kram Petra