söndag 27 mars 2011

Vår Nytt



Här är lite av helgens Shopping . Jag inser att jag har hittat en
hel del nytt till alla i veckan och det har blivit mycket nytt med
marint , vitt och blommigt. Men det är ju sommar fint eller hur ?
Lyktan ner till har vi i vårt kök och den är en av mina favoriter .
Den har fått hänga med några år .

God Kväll  !

Då var det söndag kväll och helgen gick så fort igen .
Hoppas att ni alla har haft en fin helg.
Nu är det dags att ge uppp och  sova men vi hörs snart igen !
God Natt !

Kramar Sirpa

14 kommentarer:

Tina sa...

Jag fick inte upp några bilder, kanske är det min dator det är fel på...

God natt, min vän

FruNeroLindström sa...

Jag kunde tyvärr inte heller se bilderna.
Hoppas ni sluppit snö i natt.
Ha en bra dag,
Kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vilka fina kläder, riktig vårkänsla..
Lyktan är helt underbar, kan tänka mig att den ger ifrån sig ett underbart sken.
Ha en härlig måndag.
Kram
Jessica

Unknown sa...

Kul med shopping, det finns så mycket fint. Älskar Converse, ska bli ett par nya tlll mig i år. Beställde kläder till tjejerna från H&M i helgen, perfekt när man är sjuk. Här har det gått över alla utom F. Är hemma med Juli i dag men hon kan nog gå i morgon.

Det ordnar sig med skulden, ta det när du är ute och åker. Annnars kan vi väl ses när vi har biivit friska. Jag är ledig i morn...

Kram Anna

Älskade pion sa...

Vad fina kläder du har köpt,härligt somrigt.Ha en fin dag.Kram ulrika

Madame Edith sa...

Jättefin lykta, skulle vara jätteglad om du ville avslöja var man kan få tag på den.

Kram/M

Tina sa...

Nu så, kläderna är jättefina!
Har också kollat in det marina modet, vi får väl se vad det blir.
Lyktan är klassisk och hänger väldigt bra med, tycker jag.

Ha en bra dag, KRAAM

Fågel Blå sa...

Åhh så mýcket fint!!!!!
Skorna så super!!!!
ha en ny fin vecka!
kram kathrine

Norr om Köpenhamn sa...

Så himla fräscht med blått o vitt nu till våren/sommaren. Jag har också införskaffat mig en randig tröja. Har småsneglat på Convers, men mina blommiga jympaskor får hänga med en säsong till och jag bara äääälskar dem ;o)

Ha en fin måndag!
Kram Ulrika

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Så fräscht & fint:) Kommer bli kanon att ha nu i vår & sommar!

Lyktan är jättesöt!

Ha en fin dag
Kram Susanne

Ardisia sa...

Hei! Idalleko ostit noi converset :) Samanlaiset kuin mulla ja on niin favoritit! Kivaahan se on ostella kevätuutta :) Löysitkö J:lle kenkiä??

Ei ole muille tullut mahatautia, onneksi vielä ainakaan! En sit tiedä oliko M:llä oikea vatsatauti vai jotain muuta? Kovasti sitä kyllä on liikkeellä täällä. Pidin pojan vielä varmuuden vuoksi kotona tänään jos se sattuu tartuttaan.
Kuullaan pian!

Villa Vinkelhaken sa...

Fräsht och vårigt! Convers är ju aldrig fel på våren! Och tröjan är kanonsnygg. Visst är det roligt att köpa lite nya kläder till våren!! =)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Trivsamma förändringar sa...

Åhh så mycket fint du shoppat! Tycker marinblått och vitt är så fräscht!

Ha en bra start på veckan kram Maria

Gunillasljusglimtar sa...

Snyggt o fräscht! Ha en bra dag/ Gunilla ♥