torsdag 3 mars 2011

Detaljer


God kväll !

Önskar er alla en fin kväll !

Kramar Sirpa

13 kommentarer:

Mitt hem är min borg sa...

Hej hej!!
Tack för titten hos mig.. =)
Vilket fint kök ni har fixat.. Vi är mitt uppe i det å som jag längtar till jag kan lägga ut fina bilder på de.. =)
Fina detaljer har ni oxå.. Brödburken vill jag oxå ha!!
Kram!!

Vita små hjärtan sa...

Fint! Detaljerna är ju det som ger det lilla extra!!!!
Kram Agnetha

Jenny sa...

Hej Sirpa!
Jättefina detaljer, I like:)

Hauskaa viikonloppua!

Kraam Jenny

Lilla Lycksta sa...

Vilka fina detaljer. Jag har en likadan brödburk :)
Du har något att hämta hos mig. Ha det gott!

Kram Camilla

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så fint på dina kökshyllor! Var bara tvungen att kommentera;)) Så vackert...

Ha det fint!

Kram Jenny

Tina sa...

Jag vill också önska dig en härlig fredag, min vän. Glömde nästan bort mig bland alla dina fina saker..ta hand om dig och familjen och hoppas att ni alla får en skön helg!

KRAM Tina

FruNeroLindström sa...

Åh vad jag längtar tills jag får börja dekorera med detaljer.
Ser jättemysigt ut. Helt underbara bilder.
Men nu har det kommit upp lite bilder för var vi är nu (i renoveringen) och hur det såg ut i vårt lilla kök innan vi började riva i bänkskivor osv.
Hoppas du får en underbar fredag med massa fredagsmys.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina detaljer från ditt kök, så söta rosiga skålar. Och tuppen var stilig som rull-hållare.
Ha en toppenhelg vännen
Kramar
AnnaMaria

Ardisia sa...

Heippa! Kivoja yksityiskohtia! Mä täällä pohdin minkälaiset hyllyt tahdon keittiöön, vai laitetaanko sittenkin se lautashylly vai mitä. Hulluksihan tässä tulee kun pitää tehdä niin paljon ISOJA päätöksiä hihi!

Siskosi Anne kävi mua moikkaamassa blogissa =) Terveiset Annelle ja kiitos ihanista sanoistasi! Tervetuloa uudelleen =)

Toivotan teille oikein ihanaa matkaa Tinan perheen luo (pääsettehän te matkaan????), ajakaa varovasti, vaikka eipä nyt niin huono keli olekaan..
Meillä edelleen sairastellaan, mutta kyllä nyt jo paranemaan päin. Viikonlopuksi luvassa vaan olemista, syömistä ja ulkoilua.
Halauksin Mia

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!

Vilken underbart fin kopp du har dina kryddor i! Ljuvlig!
Skålarna är jättesöta de också:)

Ha det riktigt gott
Stor Kram Annelie ♥

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej vännerna våra!
Synd att vi inte kom iväg
Men vi kommer nästa helg istället ska bli supermysigt!!!

Var gu så länge sen vi sågs.

Önskar er en jättefin helg

Så ses vi snart
Stora kramen Tina m familj!!!!!!

Unknown sa...

Fina detaljer från ditt härliga kök. Ska bli kul att få se en helhetsbild sen.
Önskar dig en skön fredagskväll med mys.
Nu blir det lets dance här.
Kram Ing-Britt

Anne sa...

Ihanan näköistä, kannattaa se näköjään tehdä remonttia, vaikka välillä väsyttäisikin, lopputulos on niin kaunis!
Ihana lukea näitä blogeja, katsoa kaikkien kommentteja ja mennä heidän blogeihin ja sieltä taas seuraaviin blogeihin :) Hyvin kuluu aika ja halpaa sisustamista!

Ja kiitos Mia -Ardisia, varmasti jään seuraamaan mielenkiinnolla :)
Otte uskomattomia! Itse en jaksaisi, mutta ihailen teitä sydämestäni!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Halauksia Sirpa-rakas!