torsdag 31 mars 2011

Skrivbord


Jag håller på att göra i ordning den lilla hörnet som jag visade förut.
Jag har 2 stycken skrivbord att välja i mellan. Men jag vet inte vilken, den vita
eller den bruna. Och om jag väljer den bruna så ska nog den målas
 i vitt fast den är fin som den är också, för jag vill få det så ljust som möjligt i hörnet.
 Men det tar lite emot .
Så det får jag ta fundera på ett tag till.


Hej!

Tänk att det redan är torsdag. Veckorna bara rusar fram.
Men det är så härligt att det är redan så mycket ljusare.
Man märker att man tänder inte riktigt lika mycket ljus
och ljuskontot minskar :)

Ha en fortsätt bra dag !

Kramar Sirpa



Ha det gott !

19 kommentarer:

Madame Edith sa...

Förstår att det är svårt att välja, båda är ju jättevackra! Kram/M

vitadrömmar & små kottar sa...

Båda är Ljuvliga!
Tycker det bruna var väldigt fint som det var:) med vita inredningssaker och väggar!
Valet blir bra vilket du än väljer!
Ha en mysig Tordags eftermiddag Tjejen!

Kram från Eleonor

bakom berget sa...

Jag tycker det bruna är bäst. Men ha det som det är så det bryter lite mot allt det vita.
Kul att få se sen vad du halr valt.
Ha det gott! Kram Åsa.

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Skrivborden är jättefina båda två så jag förstår att du har svårt att välja!
Ska bli spännande att få se resultatet:)
Stor Kram Annelie ♥

Ord & Känsla sa...

Båda skrivborden är väldigt fina!
Hoppas du kan välja, varför inte det bruna?
Visst är det ljusare nu, men att tända ljus är mysigt, har precis fyllt på förrådet:)

Kram Helena

Ardisia sa...

Hei Sirpa!
Älä kiltti maalaa tuota pöytää! Se on aivan ihana ruskeana!! Jos ei se juuri siihen nurkkaan passaa niin tulee aika jolloin se löytää paikkansa jossain muualla! Mutta minusta se passaa tuollaisenakin..
En mie ressaa ;) on taas vaan sellainen päivä että ei saa mitään tehtyä, yksi kitisee koko ajan ja toinen vaatii leikkikaveria. Nyt tuli isommat koulusta ja molemilla kaverit mukana, onneksi en ehtinyt siivota vielä hihi!

joo suunnitellaan matka drömhus- tinan luo :) Otetaan vauvat mukaan ja yövytään jossain ihanassa paikassa :)
Nyt on mentävä.. mitäs aattelit leipoa? mä teen huomenna sitruunakakun ja suklaamuffinsit, toi sitruunakakku on AIVAN ihana, täytyy meilata sulle resepti.
Kram!

fem barns mamma sa...

...kanske det vita, bra med lite skåp att gömma ful-saker i:-)

Fast du klurar nog ut det tillslut!

Laddar för nästa tur till Sjöryd, 2,5-årskontroller halv 4 och sen direkt till jobbet. Fick värsta huvudvärken, så vi får se hur det går:-(

Kram, kram

Unknown sa...

Hej Sirpa!
Jag tror på det bruna fast utan att måla det. Tror inte det blir mycke mörkare i hörnet en med det andra pga att det är så pass mycke nättare. Vad du en väljer så blir det säkert bra.
Kram Ing-Britt

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Suuuperfina båda två, verkligen.
Tror ändå att jag fastnade lite mer för det bruna, inte för färgen men för stilen och om det är ett litet utrymme så blir det lite mer plats kanske med ett bord som har ben på sidorna än skåp..
Ha en superfin kväll.
Kram
Jessica

Fågel Blå sa...

Hej jag hade valt det bruna!!!!!!
Tjingeling!
Ha en fin Kv'äll!
Kramis Kathrine

dagdrömmar i vitt sa...

JAg hade också valt det bruna, det är så vackert. Och du har vitt runt om kring. Sommaren är ju ljus så det kanske inte blir så mörkt i hörnet ;) Sedan kan du ju fundera på om du vill måla det vitt till vintern eller känner att det blir fortsatt bra i brunt.
Lycka till :)
Kramkram / Nettan

Mina drömmars hus sa...

Behåll det bruna som det är så länge. Jag tycker att det är supersnyggt när det bryter av mot allt det ljusa.
Ha en skön kväll
AC

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Ser så fint ut tycker nog att båda är fina
men lutar åt det bruna!

Bestäm själv du är gu så duktig min vän!
Må så gott
kram Tina

Anonym sa...

Bruna : ) kram Sofia

Ljusa vardag sa...

Vilket angenämt problem att ha två skrivbord att välja mellan! Själv är jag ute efter ett skrivbord, men har inte hittat ngt som jag vill ha. Något till salu kanske :-) ?? KRAM

Claras hem på byvägen sa...

Hejsan!

Hoppas du mår bra! Du kommer säkert att göra ett bra val till din "hörna"=).

Tack tack för dina fina kommentarer hos mig, jag blir så glad. Det känns ljuvligt att vi snart ska flytta in!

Vad händer annars i helgen?
Jag håller med dig om ljuset, det är ju alldeles underbart med sommartid.

Ha en bra fredag!
Kram Clara

kisu sa...

Molemmat näyttää upeilta! Jään odottelemaan kuvia lopputuloksesta.

Iloitsen myös valoisuuden lisääntymisestä. Olo on pirteä! Tuntuu, että unentarvekin on selkesäti vähentynyt, tänäänkin olen herännyt jo vaikka kuinka aikaisin.

Mukavaa viikonloppua!
-kisu-

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Förstår att det är ett svårt val..båda är jättefina:)

Önskar dig en fin helg
Kraaam Susanne

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Vännen!
Trevlig helg till dig o familjen
Hoppas på massor av sol!

Kram Tina