måndag 14 mars 2011

Tack


Lite bilder från Diskstället .



En ny vecka men nya utmaningar . Ska försöka byta
fikabrödet mot nyttigheter och hälsosam motion .
Men inte sluta helt  heller :)

God morgon på er alla !

Hoppas att ni alla har haft en bra helg!
Vi har haft en helt fantasktiskt helg med
våra goda vänner .
Mycket mat , härligt sällskap och skratt
har vi haft .
Med 8 barn och 4 vuxna har vi njutit
av helgen .
Idag är det måndag och det känss så
tomt nu men ser frammemot att få
träffas snart igen !

Önskar er alla en bra start på den nya veckan
och
Tack att ni tittar in !

Kramar Sirpa

17 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej vännen!

Vilken härlig helg ni verkar ha haft, så mysigt! Vilka underbara bilder du visar idag, jag älskar ditt diskställ;) Och så mycket fina detaljer, ja man bara njuter:)

Hoppas du får en fin måndag!

Kram Jenny

Vita små hjärtan sa...

Hej Rara!
Så fin och mysig helg ni haft. Sånt som man lever länge på.
Ha en mysig måndag.
Kram Agnetha

Marie sa...

Hej Sirpa!

Kan tänka mig att eran helg var mysig! Jätteroligt att ni kikade förbi hos mig, hoppas ni blev nöjda med era inköp.

Ha en bra dag!
Kram marie

Lantligt i smultronbacken sa...

Härligt med färska kryddor i köket. Jag kan aldrig få nog av dem i matlagningen.

Kram Teres

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Låter som ni haft en alldeles underbar helg!

Ha en fin måndag du också!
Kram Annica♥

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en kanonhelg.Härligt♥Ja det lever man gott öå ett tag.Önskar dej en skön måndag.Varm kram Rita ♥

Anonym sa...

Härligt att fira helgen med goda vänner!

Grattis till Annies blå som vann hos dig, lyckost henne!

Kram Eva-Mari

Fågel Blå sa...

Mysiga bilder från dej!!!!
Diskstället så fint, jag hade sådana i min butik när det begav sej!
Ha en fin Vecka!
Kram kathrine

Unknown sa...

Är det turkisk....?

Inte fel att börja tänka lite sunt. Själv har jag svårt också att avstå det goda men i fredags gick jag hemifrån till mitt jobb = 8 km i väldigt raskt tempo. Det levde jag på länge och Linus med!

Klart vi kan ses.

Kram Anna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Låter som du har haft en underbar helg:)
Önskar dig en fin dag
Kram Susanne

Skogsdoft & havsbris sa...

Låter som om ni haft en riktigt mysig helg! Det är alltid skönt med helg, och särskilt då i goda vänners sällskap, synd bara att helgerna alltid går så fort... Jag brukar också känna den där tomheten sen efteråt, när man haft roligt.
Lycka till med dina nya hälsosamma vanor! Försöker själv äta nyttigare och röra på mig mer, men det är inte så lätt alla gånger... Och någon liten godbit måste man ju få njuta av någon gång ibland också! ;)
Ha en fin start på den nya veckan!

Unknown sa...

Ni verkar ha haft det så mysigt i helgen tillsammans med era vänner. Kul att kunna umgås hela familjerna på det viset. Måna om det.
Fina bilder bjuder du på idag som vanligt. Ditt diskställ är så fint. Ska nog försöka hitta något lite finare till stugan som kan stå framme.
Ha en bra måndag, kram Ing-Britt

Mina drömmars hus sa...

Grattis Annie till vinsten.
Vilka fina foton du visar.
Ha en skön början på veckan.
AC

Behindabluedoor sa...

En kjempefin uke ønskes deg og dine også Sirpa.
Det går mot vår, Hipp Hurra!!!

Klem KLem:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det där du har med bär i ser jättegott ut, jag försöker äta bra i veckorna. Och på helgen får jag lite godis.
Ha det gott
Varm kram
AnnaMaria

Malin sa...

Hej!

Helgen blir speciell när man kan få umgås med nära och kära! Det är kvallite´

Ha en bra vecka!
Kram Malin

Härligt hemma sa...

Visst är det härligt med trevligt sällskap och god mat!! Fina bilder, jag gillar diskstället, supersnyggt!!
Ha en skön vecka!!
Kramar Madeleine