torsdag 7 november 2013

Visst blev det







 allt från bullbak till fika och ute dag igår...
Dock tog vi fikat inne :)
 

 
 

 
 

 
 


 
 

 
 


 
 



Just nybakta bullar är det godaste som finns.

Vad är din favorit fika ?
 
 

 
 


 
Har ni testat vaniljpulver än ?
Om inte så är det nått jag kan
varmt rekommendera dig...
Jag blandade till en smet av vaniljpulvret ,
smör och socker 
 

 

 
 
 
 




Idag har jag äntligen kommit igång att rensa vår
blivande Gäst  toalett :)
Kanske vågar jag visa några bilder därifrån nu framöver.
Ni vet hur farligt det kan bli att ha såna utrymmen...
Ganska så fort fyller man dom med allt. :)


Ha en skön eftermiddag och kväll !

Själv ska jag iväg till lekparken nu med dom små och
sen väntas det första kvällspasset på jobbet.
Alldeles själv ... men jag borde väl klara av
det ... ?




KRAM


 

19 kommentarer:

Anonym sa...

Här luktar det nybakat :)hihi & ...
Så fina barna är/Kramen

Lantligt i smultronbacken sa...

Men jösses vad gott med nybakta bullar. Det är inte mycket som klår det med ett glas mjölk. Nu blev jag så sugen på att ge mig på en bullsats, men är lite sugen på saffran faktiskt.

Kram Teres

Madame Edith sa...

Jag håller verkligen med, det finns nog inget som slår nybakade bullar :D

Kram Madame Edith

Anneli sa...

Åh, vad sugen jag blir på kanelbullar.
Vilka fantastiska bilder...........

Ha en bra "natt",
Kram Anneli

House and Garden by Bia sa...

Jag gillar bullar och sockerkaka, wienerbröd, chokladbullar, osv., inte små kakor...det kan få vara, hihi....söta bilder ;)
Kram bia

jennie sa...

Underbara foton! Visst är nybakta bullar underbart :) Det kommer att gå toppen för dig på jobbet ikväll!

<3 Jennie

PS. YANKEE CANDLE-tävling på min blogg :)

Anonym sa...

Mmmmm...dette så bare utrolig godt ut og man kan nesten kjenne duften helt hit:)
Nydelige småbar og herlige bilder:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

fröken knopp sa...

Åhh, jag tror allt att det luktar gott ända hit..mmm....

Varmaste Kramarna Elin

kråke sa...

Ser härligt gott ut!:)) Vaniljpulver? Det måste jag ju bara testa:))

Kram på dig och ha en mysig helg med de dina:))

kråke

Hagbacken sa...

Underbart fina bilder -som vanligt!

Bullar är en stor favorit hos mig :)

Kram Linda

Hannis sa...

Vilken mysig dag!
Hoppas att det gick bra med kvällspasset. Lite skönt att inte jobba natt längre.
När jag gick över till att bara jobba dag så vande jag mig snabbt=))

Så hoppas jag att du får en härlig helg! Kramen Hannis

Mittgodastefinaste sa...

Det är väl inte mycket som slår nybakta bullar men jag tål inte det så mazarin är mitt favvofika!

Härliga bilder!

Kram jenny

LantlivsAnette sa...

Bästa fikat är nybakta bullar, det är såå gott !! Idag kanske man köper några bullar till fredagsfikat..Såå fint du har det i köket, man njuter varje gång du visar bilder därifrån..Kraaam Anette

Fågel Blå sa...

Vilka mysiga bilder du bjuder på ser så hemtrevligt och fint ut!
Barnen ser ut att trivas, kan jag förstå med hembakt och fin stämning!
Önskar dej en fin helg
Kramar Kathrine

Villa Ell sa...

Ja nybakta bullar måste väl ändå vara det godaste som finns och doften som sprider sig... Mmmmm!

Hoppas det gick bra på jobbet!
Trevlig helg
Kramar Sandra

LOPPISLIV sa...

Nybakta bullar är ju så himla gott, finns nog inget bättre :-))
Fint i ditt kök, härliga bilder du bjuder på, ha nu en toppen helg!! Stor kraaam Paula

Bromans Bravader sa...

Åh så goda bullarna ser ut, det är inte mycket som slår hembakta kanelbullar.
Kram Jannike

Älskade pion sa...

Vad mysigt ni har det.;)Ha en fin helg.Kram Ulrika

Hajan sa...

När jag får breda mig en god smörgås, av den nybakade limpan.
Så skall det vara god Allrums ost på och en kopp kaffe, kaffet skall vara starkt.

Du frågade så det blev mitt svar.
kram från Hajan