onsdag 16 maj 2012

Vinnaren




HEJ IGEN !

Idag är det så klart Dags att presentera vinnaren i den fina utlottningen
som jag fick ha i samarbete med 


Butiken Förr & Nu i Tibro.
Tack för det fina samarbetet !


Vinnaren blev Jenny med bloggen Hemma på Kråkered.
Grattis Jenny ! Vill du mejla  mig ditt adress så jag kan skicka vinsten .
Tack för er alla rara som ville vara med i utlottningen
för denna gången !
Nu får vi  se frammemot nästa Utlottning ! :)


Önskar er alla en Solig dag ! Kramar Sirpa

8 kommentarer:

Unknown sa...

Stort grattis till Jenny, kommer passa perfekt på Kråkered :).
Även ett hjärtligt tack till dig och butiken Förr & Nu.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Cattis sa...

Grattis Jenny till den fina vinsten. Jag hoppas på bättre tur i nästa tävling.

Kram Cattis

Norr om Köpenhamn sa...

Grattis till vinnaren :o) De är ju supergoda att dricka ur...gillar mina jättemycket!
De där tvättklämmorna du frågade efter, hoppas jag kunna sälja i min butik om jag kommer över fler. De är fina att ha bara till dekoration :o)

Ha en härlig långhelg med familjen och njut!!
Kramisar
Ulrika

Sallys hus sa...

ÅÅ grattis Jenny!

Ha en fin långhelg vännen!
Kram Katarina

Ps..
Klicka in på den här adressen:
www.atouchofsweden.com

Där kan man endera handla eller få ideér till att pimpa Ikeakök....
Jag fick massor av inspiration..;)

Anneli sa...

Tack för en fin utlottning!
.........och Grattis till "Kråkeredskan".

Kram Anneli

Jenny sa...

Åh vann jag?! Tusen tack,älskar ju Greengates grejer!

Jag mailar dig min adress ikväll:)


Ha en härlig långhelg!

Kraaam Jenny/glad vinnare!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort grattis till Jenny.
Ha en skön långhelg
Kramar
AnnaMaria

Nyanser av vitt sa...

Grattis till "goa"Jenny och tack för en fin utlottning
Ha en fin långhelg
Kram Agneta