onsdag 30 maj 2012





Go morgon på er alla goa !



Har ni det bra ?

Det var ju för några dar sedan...

Tänkte göra ett snabb inlägg och tala om att jag lever.



Just nu är det bara fullt upp.....

Ska absolut inte klaga och inte skojar jag heller men

vi har hunnit med rejäl och svårare geting stick på ett av barna, hjärnskakning, hög feber och en inläggning i vår familj det sista 2 veckor ! Utöver det så har vi hobbat där i mellan ;)

Men nu får det vara bra ! :)

Vi är friska . Jippiii ! ;)
Tänkte bara berätta ifall ni undrar vart jag har tagit vägen



Idag bjuder jag er på en bild från Morsdags Dukning ! Önskar er alla en riktigt fin dag !



Vi hörs snart igen ! Idag ska jag jag försöka ta igen det vad jag har missat hos er !



Ha det Gott ! Kramar Sirpa

posted from Bloggeroid

6 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Så vackert med syrener!
Mina blommar inte så mycket, efter ner klippningen för 2 år sen.
Ha en fin dag!
Kram Anette

Anonym sa...

Stackars er, verkligen otur!
Hoppas att det vänder nu och att ni håller er friska och starka.
Så fint att duka med syrener!
Ha det gott
Kram
AC

Husprojekt Drömhus sa...

merre herregud, vilken osis, skönt att ni är friska nu!

Ha en bra dag,
Kram Tiina

Unknown sa...

Oj vad det händer mycket runt er, skönt att ni nu är friska.
Så fint du dukat, syrener är såå vackra och mina blommar för fullt nu.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Sofia sa...

Syrener är bara så fina i alla dess färger och nyanser<3

vitadrömmarobusigabarn sa...

Kram till er fina vänner vilken tur att ni är bättre nu!
Vi hörs nån dag
Kram