torsdag 17 maj 2012

Villa Björkenäs Backen



Hej igen !

Fick lust att göra ett inlägg till idag när jag
gick genom lite bilder som jag tog förra
helgen utomhus. Här är vårt hus i solsken...
Just idag har vi dock ingen sol.



Utsikten mot sjön och äppelträden.
Just den här delen av vårån tomt har nog
den finaste utsikten.
Drömmen vore väl att kunna ha en pool här någång dag men det får vi nog drömma om länge länge ;)
Men visst måste man kunna ha drömmar ...


Utsikten mot åkrarna... Lilla Ida i full fart.

Önskar er alla en skön kväll ! Kram

13 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan Sirpa!

Ni bor verkligen vackert och du klart man ska ha drömmar :).

Ha nu en fin kväll, kram Ing-Britt

Härligt hemma sa...

Oj oj oj, ni ser verkligen ut att bo helt fantastiskt!!
Tack söta du för att du alltid är så gullig!!
Ha en skön helg!!
Kramar Madeleine

Vintage House sa...

så härligt, men idag har det inte varit roligt ute....
tänkte höra om du vill ha skolbänken tänkte annars sälja den på bloggen.
kram
sandra

Lina sa...

Åå vad grönt och härligt!! Älskar vyn över åkrarna! Kram Lina

Emilias sa...

Ni ser ut att bo så himla fint, hääärliga bilder!

Kram Emilia

Sallys hus sa...

Hej igen..;9

Men ååå vilka bilder! Den översta är helt magisk...ser ut som hämtad från en saga.
Underbart att kunna sitta o fika med utiskt över sjön....en dröm för mig..;)

Vad vore livet utan drömmar??
Kram o ha en fortsatt mysig helg!
Katarina

kråke sa...

Underbart vackert Sirpa!:)) vad härligt med drömmar... vad vore livet annars....;)))

Kram fina..

Kråke

Malin`s Diner sa...

Härligt med drömmar, det måste man ha!

Ni bor ju fantastiskt fint!

Kram Malin

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hej!!
Våra ram kommer vara ca 3 cm den med. Vi har lister nu som jag tror är ca 15 mm och då ska dom sitta 2 och två. Så på "ändskåpen" kommer ytterlisten vara bara 15.
Vi tänkte inhandla lite belysning imorgon! Och nya sängkläder!! Jag vill kasta typ alla vi har.
Sen gissar jag att det kommer slinka ned en massa annat onödigt i vagnen. Kanske lite hyllor!
Hoppas snickarn är bra!!
Må så gott!! Kram!

Piffa och Puffa sa...

Ja, man lär passa på att fota när det är sol också. Det kan bli fantastiskt fina foton i motjus. Själv har jag precis upptäckt det där med fotografering i motljus och det är fantastiskt roligt.
Kram

Casa of Mia sa...

Åh vilka härliga bilder, kram

Josefine-Elvine sa...

Vilken dröm tomt! Ser underbart ut! Sådär skulle jag verkligen kunna tänka mig att bo i framtiden! Ha en trevlig helg! Kram

Anna Stenberg sa...

Så himla vackert! Trevlig helg! Anna