lördag 26 maj 2012

Sommar Present



Hej igen !

Hur har ni denna pingst helgen ?
Hoppas att ni alla har lika strålande väder som
vi har .
Tänkte kika in och önska er alla en Riktigt Trevlig Pingst Helg !



Samtidigt tänkte jag visa er min sommar present till min A.
Den hittade jag i Butiken Förr & Nu i Tibro.






Nu slipper vi ha boxen framme utom istället ta kan vi ta fram denna fina boxen .
Skylten kan man också vända efter det vad man har för sort hemma.



Dom hade så mycket fint där bland annat från Green Gate, Ib Larssen , NyBlom och Kolen mm.

Från Nyblom hittade jag mycket fina textiler till vårt blivande kök :) Får ta fler turer dit när köket blir klart !

Ha en fin fortsättning på helgen nu !

Kramar Sirpa

posted from Bloggeroid

8 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Det var ju en väldans fin box till boxen;)) Absolut roligare att ha den framme än den andra ju!
Här är det lite mulet och regningt idag, en mellandag helt enkelt.
Ha en fin afton!
Kram Anna

Unknown sa...

Hej!
Tack detsamma!
Blev du ledig denna helg?
J. blev magsjuk i går men är ganska pigg nu. Går visst på dag...

Vilken fin låda,skulle passa hemma här med. Får nog besöka butiken, har inte varit där på länge.

Var på hopptävling idag. Stackars Flisan var så nervös...men träning ger färdighet:)

Vi hörs!
Kram Anna

LOPPISLIV sa...

Fin box :-) Och lampan i ditt förra inlägg liknar den jag nyligen köpt till min hall, samma porslins fattning har min lampa också och emaljskärm, tyckte också den var så ovanlig och fin :-)) Kul när man hittar saker som man faller pladask för!!

Fin Pingsthelg och nu håller vi tummarna på Loreen :-))
Kram Paula

LOPPISLIV sa...

håller tummarna för Loreen menar jag såklart....hihiiii

Tina sa...

Jag tittade på en sådan häromdagen, den är riktigt fiffig!
N o K har så mycket fint, du måste åka till butiken på Hisingen. De har så billiga saker!!

kramen

kråke sa...

Härlig present:)) Hoppas din helg och mors dag varit kanon:))

Kram på dig fina och skön start på veckan:))

kråke

Lilla Majken sa...

Vilken fin och fiffig present.

Ha en bra start på nya veckan. Kram på dig. Therese

Norr om Köpenhamn sa...

Hej vännen!
Vilken finfin låda! Mycket snyggare att ha bagen i den. Den blir han alldeles säkert glad för :o)

Ha en härlig tisdag!
Kramar
Ulrika