onsdag 28 november 2012

Köks Ö



God morgon !

Mitti veckans hälsning så här på morgon kvisten innan det är dags för mig att säga god natt ;)
efter nattens arbete...

En morgon stund från vårt blivande kök
Köks ön bygs in just för tillfället. Så Kul när man ser mer av allt att växa fram. Inte bara när jag blundar och drömmer bort mig :)
Eller på paprer efter att jag har ritat köket.


Ha nu en god dag ! kanske hörs vi redan mer idag.
Tack för alla era hälsningar :)
Kramar Sirpa

posted from Bloggeroid

10 kommentarer:

Unknown sa...

God morgon vännen!
Åh vad stort och snyggt ert kök kommer bli. Porslins vask hade jag gärna haft men blev nedröstad av familjen.
Vilket enormt arbete ni lagt ned och när man ser bilder från det att ni grävde ner i grunden så måste jag säga att ni kommit otroligt långt iaf. Vet att du gärna ville vara klar till jul men du det kommer ju en jul nästa år också och då har ni ett färdigt och sååå fint kök. Bättre att ta tid på sig och få alla detaljer som man vill.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Maria - Villa Krutbruket sa...

Fin bild!!

Hoppas du haft en bra natt på jobbet. Sov gott och ha en fin onsdag! Kram Maria

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fint det blir !!!
Kraaam Anette

Norr om Köpenhamn sa...

Så himla snyggt med köksö. Önskar verkligen att vi också hade plats till det :) Kanske i nästa boende...vem vet ;o)

Ha en fortsatt mysig onsdag!!
Kram
Ulrika

Fågel Blå sa...

Så otrolig finn köksö!!!!
Vill också ha!
Ler!
Kramar Kathrine

Madame Edith sa...

Så roligt att få följa erat bygge :)

Kram/M

FruNeroLindström sa...

Så underbart även för oss att få se köket växa fram, varje inlägg är så spännande.
Hoppas du får en fortsatt mysig Onsdag, Kram Malin

Sofia sa...

Skulle så gärna vilja ha detsamma, men köket är för litet;( Kram Sofia

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Så fint ni gör det!!
En köksö är verkligen något som jag önskar mig, frågan är bara om köket är tillräckligt stort!
Till nästa höst står vårt kök på tur att renoveras,
nu samlar vi på oss massa tips, inspiration och ideér!

Ha en fin dag!

Kram Annica

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hejsan.
Kommer bli jättefint det ser man redan nu på det ni gjort:)
Ha en bra dag.
Jennie