torsdag 22 november 2012

Jul



Hej !

Tänkte komma med några nya bilder och vad annars än från vårt blivande kök :)
Kan inte låta bli det och dessutom så är det nog en ren kaos uppe om jag inte ljuger...;)



Vi har äran att ha svärfarn igen hos oss och han hjälper oss dagligen. Så tacksamt och så glad man är att få den hjälpen. Tillsammans är vi ett bra team.:)
Ibland har jag nog inte dom lättaste sakerna som jag kommer med :)




Nu hänger den första lingon kranssen på Skafferie dörren



Att gå i skogen är både mysigt och rogivande.
Än har vi ingeng snö här så vi ska passa på att plocka ännu mer lingon ris till helgen.
Till och med säger där att 'Mamma det här ju så härligt ! ' :) och så är det ju .



Hur har ni det ? Har ni börjat med julpyssel ?
Julen närmar sig med stormsteg eller hur ?




Sköt om er ! Kram Sirpa
posted from Bloggeroid

6 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så fint, vill oxå ha en lingonkrans =)

Ha en fin dag!
Kram Catta

Lina sa...

Mysiga bilder! Vill önska dig en härlig torsdag!
Kramar Lina

Sofia sa...

Fin krans!! Ska göra några själv nästa vecka<3 Kram Sofia

Fint o Fult sa...

Vilken fin lingonkrans! Ja här har julpysslet börjats, några små granar kom in i går och snart doftar det av hyacinter som håller på att slå ut. Och så har jag redan börjat baka pepparkakor...
Ha en fin torsdag, kram Monica

Tina sa...

Har inte börjat ännu, det gör jag nog nästa helg!

Kram på er alla!

Anonym sa...

Lingon krans.. det måste jag prova. Första besöket på din blogg, här kommer jag titta in fler gånger:)