lördag 10 november 2012

Jul inspiration



God kväll !

Det blev visst ett bloggpaus i ett par dagar.
Just denna veckan jobbar jag ganska så mycket och sen har jag fått hem mina fina föraldrar.

Efter ett lång saknad och tid som vi inte har setts så njuter vi av dagarna tillsammans.

Men ett litet livs tecken från mig här ikväll.
Hur har ni det ? Hoppas att allt är väl.

Har börjat leta Jul Inspiration i både gamla och nya tidningar... Hittade jätte fina ljustakar och julstjärna till vårt blivande kök.
Håll tummarna att dom finns kvar än till för idag blev det inte av att ge sig iväg...

Ha nu en fin fortsättning på helgen !

En varm kram till er alla


posted from Bloggeroid

4 kommentarer:

Tina sa...

Det måste vara underbart att få rå om föräldrarna, härligt!
Ja nu spirar julinspirationen, har så många idéer och vill snart få ut dem.
Fint monogram!

kram o ha det gott hela familjen!

Fågel Blå sa...

Skönt att få pusta ut efter en hektisk vecka
Önskar dej en fin Söndag
Kramar Kathrine

Träning Inredning Inspiration sa...

Härligt att få kvalitetstid med föräldrarna. Njut!
Hoppas ni har en bra söndag!

Kram Johanna

Madame Edith sa...

Här bläddras det också för fullt i både nya och gamla jultidningar. Jag testar lite nytt julgodis i bloggen nu så det är ju ett toppenbra sätt att hitta både recept och inspiration.


Kram/M