fredag 2 november 2012

Funderingar



Hej igen !

Fredags hälsning till er alla. Önskar er alla en mycket trevlig helg.



Några bilder från vårt nuvarande kök som vi har på övervåningen.




Jag har börjat fundera på att Sälja vårt mycket omtyckta Wilma matbord med 10 stycken tillhörande stolar varav 2 av dom är karm stolar och 2 stycken rejälä iläggskivor. Wilman är köppt på MIO möbler och är svenskt tillverkad av Lundbergs möbler.
Bords skivan är 105 cm djup.
Bords skivan är ommålad med framtagen vit kulör som Wilma möblerna har övrigt.

Om det finns intresse här i bloggvärlden så är ni Välkomna att mejla mig.
Min mejl adress hittar ni till höger...



Ha nu en Fin kväll så hörs vi imorrn igen med renoverings bilder. Om ni vill ;)

En varm Kram Till er Alla !
posted from Bloggeroid

8 kommentarer:

Norr om Köpenhamn sa...

Ingen dum idé alls att sälja via bloggen. Du hittar säkert någon som är intresserad. Det ser jättefint ut :)
Önskar dig en finfin helg vännen!
Kram
Ulrika

Unknown sa...

De möblerna är ju väldigt fina och populära så dom blir nog inga problem att bli av med.
Önskar dig en fin helg, kram Ing-Britt

Lilla Majken sa...

Vad fina bilder från ert nuvarande kök! Det kommer inte vara några problem att sälja, de är så fina. Tack raraste för dina fina ord om reportaget, det värmer!

Det är klart att vi vill se mer av renoveringen. Ha en fin fin helg. Kramar Therese

Madame Edith sa...

Ska du verkligen sälja ditt jättefina köksmöblemang. Jag hade gärna köpt det om jag hade haft det behovet men vi har hela huset fullt av stolar och bord. Lycka till med din försäljning!

Kram/M

Träning Inredning Inspiration sa...

Ja mer renoveringsbilder tack! :)

Lycka till med försäljningen

Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefin matgrupp, den kommer du sälja lätt.
Ha en fin allhelgona
Kramar
AnnaMaria

Sofia sa...

Har tyvärr redan köksmöbler, men blir naturligtvis nyfiken på vad det ska bli hos dig istället?? Kram Sofia

Tina sa...

Å nej, inte magsjuka. Hoppas innerligt att du snart blir frisk!
Jag tänkte lite på bänkhöjden du skrev om, den får väl nästan vara standard?
Det är väl 90, om jag inte minns fel..
Har också tre m i takhöjd i mitten, ryggåstak du vet. Men bänkarna är på standardhöjd, även om vi är lite långa.
Vilken höjd har ni? Proportionerna är viktiga tycker jag.

kram o krya på dig!