måndag 19 november 2012

Antika skåpet



Hej igen !

Ny vecka och nya utmaningar.
Och tänk att det är redan halva november månaden som har sprungit förbi.

I helgen fick vi lyft hjälp och då fick min eller våran underbara antika skåpet flytta in från förrådet. Så som jag har längtat. Nu ska det få stå och torka och sen ska den fixas... och hur den kommer att bli så får ni se sen.

Hoppas att även ni får en solig måndag som vi har idag. Härligt ! :)
Tack alla ni som lämnar så goa ord hos mig...

En varm kram till er alla!
posted from Bloggeroid

14 kommentarer:

A House With A View sa...

Ååh vilket vackert skåp!!! Som gjort för att stå i ert fina hus!!! Och jisses vad fint ni får det i köket, såg foton i förra inlägget!

Önskar dig en finfin vecka!

Kraaaaaaaam aka

Unknown sa...

Men oj vilket vackert skåp du har Sirpa! Kommer att bli spännande och se vad du ska hitta på med det.
Ja tänk att halva november har gått och snart är det adventstider. När jag såg att du hade fått upp dina dina ljusstakar kunde jag inte låta bli och sätta upp ett par stjärnor i helgen, hihi.
Ha en fin dag, härligt med lite sol!
Stor kram

Lina sa...

Hihi, tokfia! Då lämnar jag en ny kommetar ;o) Underbart skåp!! Lovely!
Kram på dig!
Lina

Träning Inredning Inspiration sa...

Oj vilket fint skåp! Vad ska ni göra med det? Vad spännande att få se:)

Kram

Anonym sa...

Ops vilket skåp, supertjusigt.
Kommer bli hur fint som helst hur du än gör.
Kramen
AC

Sallys hus sa...

Hej hej!
men ååå woooow sååå fint!
Vilken lycka att ha ett sånt stort o fint skåp! Ska bli spännande att få se hur det blir sen då..
Å så fint ert kök blir..klart man måste provpiffa lite..;)
Ljusstakarna är helt underbara..vart har du köpt dem? Jag skulle vilja ha nya till vårt kök men jag tror inte plånboken tillåter det nu så det får kanske vänta tills nästa år..
Mysigt med bullbak..det skulle jag med behöva hinna med..vi har ju 2 kalas här nästa vecka..
kram Katarina

Anki sa...

Vilket underbart skåp du har fått fram! Jag har hämtat ett antikt skåp uppe i värmlandsskogarna idag å jag är sååå nöjd:)
Visst är den fin soffan?!...äran av att ha fixat den kan jag dessvärre inte ta på mig, det är Johanna (Hannis hem) som har "klätt" den...

Ha det fint!
KRAM!

Tina sa...

Det skåpet liknar ett jag såg i lördags hos Butik Sophie, kolla bilden med trummorna. Till vänster står det...
Hoppas inte att du ska måla det, är så fint i det originalskicket!

kramkram

Tina sa...

Höger, menar jag...

Madame Edith sa...

Men gud så vackert, om du tröttnar på det någon gång så hör av dig till mig. Skulle gärna ha det hemma hos mig.


Grymt avundsjuk!!


Kram/M

kråke sa...

Underbart skåp Sirpa! Kommer att bli såååå vackert i ert underbara hem, ska bli spännande att se om du ska måla eller inte:))

Kram fina:)

Kråke

Blockethuset sa...

Vilket vackert skåp!! Ungefär ett sådant jag letat efter...lyckliga du!

vitapusselbitar by me sa...

Jag tror jag är "Hemligt" FÖRÄLSKAD i ditt skåp!
VILKET SKÅP TJEJEN!
Älskar skåp ialla dess former och storlekar. Själv har jag fått sluta leta efter dem för mannen är trött på att hämta och bära;) hihi...
Käre nån, vad snyggt köket kommer bli. Spännande nu när ni är så nääääära. KRAM FRÅN ELLE!

Anna Stenberg sa...

Åhhh så fint! Har letat på blocket i evigheter efter precis det!!! Och din kladdkaka måste jag prova till jul! Kram Anna