torsdag 30 januari 2014

Gäst toalett





Välkommen in till våran
Gäst toalett .



Lite smått så har vi börjat bygga här inne ,
så jag tänkte bjuda er några verklighets
bilder idag.
Just nu så ser det inte så mycket ut egentligen.
Av under arbetet så har vi eldragning kvar
och lite annat små pyssel.

Men alla väggar kommer att vara av pärlspont,
även delvis av taket och där kommer dom gamla
timmer stockarna vara delvis synliga.

Som golv så har jag drömmar att ha grå  / vit
rutig trägolv .
Men det är ju det där med om det är praktiskt ?
Eller inte ?

Till vänster kommer det att vara en toastol
och en egen tillverkad platsbyggd skåp
med handfat mm ...
Och mitt i mot det så kommer vi bygga ett skåp
av gamla fönster .

Ni får  se mer bilder sen :)





En skön torsdag till er alla !


Kram

 

9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Det kommer bli bloggvärldens finaste gästtoa, allt låter så fint som du beskriver. Och tack fina för din gulliga kommentar.
Kramar/AM

Villa Björkenäs Backen sa...

Min God morgon text till er kom visst inte med men den kan ni få här !

God morgon på er!

Kram igen

Sallys hus sa...

God morgon sötis!
men ååå så fint det där kommer att bli!
Jag tror nog visst du kan ha trägolv. Har ni ingen dusch där blir det ju inte vatten och fukt på det sättet..;)
Ska bli kul att se sen. Å skåpet blev jag jätte nyfiken på. Vi ska också ha någon typ av skåp men just nu lutar det år att vi köper ett färdigt...men men... vi får se..;)
Ha en fin dag!
Kraaaaaaam Katarina

Johanna Stålros sa...

Godmorgon/ god förmiddag;) Ni är otroliga som ni fixar och ordnar det hemma- och fint blir det!!! Ha en fin dag. Kram Johanna

Helenas enkla vardag sa...

Tror att det kommer bli superfint och det lät verkligen fint med golvet.
Kram Helena

Hannis sa...

Alltså erat hem!
Det måste vara ett av de mest levande hem jag känner till.
Ni jobbar så hårt, men så blir det vackert också.
Kan tänka mig att toaletten kommer att bli minst lika fin!

Hoppas att du har det fint på alla sätt min vän/Kramen Hannis

Hajan sa...

Vem vill inte besöka den , så trevligt med en fin sådan.
tack för vi får vara med om ombyggnaden,
Ni är jätteduktiga.

kram från >Hajan

Fågel Blå sa...

Åhhh så fint det kommer att bli, härligt!
Önskar dej en fin Helg
Kramar Kathrine

Unknown sa...

Kommer bli en superfin gästtoalett där besökarna säkert sitter länge ;). Ni är så flitga och duktiga med era alla egenbyggda skåp.
Ha de gott, kram Ing-Britt