fredag 24 januari 2014

Bak Skafferiet





God morgon på er !


En fredags hälsning till er så här på morgon kvisten
medans jag njuter av min morgon kaffe och
innan det är dags att väcka övriga familjen :)
 



Några skafferi bilder idag från vårt

Bak Skafferi.



Lite blandat här inne har vi...
Några Loppis fynd ihop med
baktillbehör.
Denna lilla kvarnen hade jag
tanke först att ha i barnens
lekrum men den fick hamna
här istället :)
En härlig kontrast  eller hur ?



Nu ska jag staxs åka till jobbet i
några timmar  och sen ska vi komma hem och ta
helg.
Lite pyssel först med att förbereda goda vänners
besök.

Vad ska du hitta på ? :)


Önskar er alla en riktigt Trevlig helg !

Önskar att jag kunde bjuda er alla hit idag
på fredags fikat :)

Ha det gott !  Kramar från mig

 



16 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad fint du har det i ditt bakskafferi. Att blanda in gamla prylar passar så bra.
Det är nog många som skulle vilja komma på fredagsfika hos dig. Det är ju tanken som räknas.
Nej nu måste jag åka till mitt jobb.
Önskar dig världens bästa fredag
Kram
AC

LantlivsAnette sa...

Men sååå fint , härligt att ha rejäla skafferier ! Ha nu en jättefin helg vännen, Kraaam Anette

Hajan sa...

Det måste ju nvara underbart att ha så många skåp att välja emellan.
Snyggt är det med, och roligt.

ha en trevlig fredag

kram

vitadrömmarobusigabarn sa...

En härlig fredag
och trevlig helg
Varmaste kramar!!!!!!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken ordning, mitt skafferi ser ut som ett enda kaos! Mysigt med fika skulle gärna komma.
Ha en toppenhelg
Stor kram/AM

Anna Stenberg sa...

Superfint! Trevlig helg! Kram Anna

Sallys hus sa...

men OMG...;)
Du har verkligen ett speciellt bakskafferi!!!
Snacka om lyx!!!
Fast det är klart.. om man älskar att baka och ändå har två så är det ju självklart!
Underbart att kunna ha sådär luftigt och sån fin ordning. Lätt att städa blir det ju också.
Ja äntligen fredag!!
Jag har haft mycket på jobbet den här veckan så det känna skönt. Men däremot är hela dagen späckad och just nu känner jag att jag helst hade gått hemma o skrotat hela dagen hellre..
Ha en underbar fredag fina du!
Kram katarina

Chokladvillan 1910 sa...

Det ser så fint& rent ut ! Hm, jag har en tendens att snabbt få knökfullt... !? Hopplös !
Ha en härlig fredag & helg !
Må så gott & kram
Anki

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhh vilket fint skafferi!
Önskar dej en fin helg
Kramar Kathrine

Villa Ell sa...

Vilket härligt skafferi....och vilken ordning tom jag skulle ha ;-) hihi
Jag hade kunnat fika hela helgen i ditt kök!
Ha en fortsatt fin helg
Kramar Sandra

House and Garden by Bia sa...

Skulle också vilja ha ett riktigt skafferi.....ser jättefint ut med härliga saker i det också ;))
Här blir det lite mys ikväll med hemmagjord pizza och lite vin ;)))
I morgon blir det loppisbesök hoppas jag, hihi....
Kram och hej
Britt

Hanna sa...

fint i skafferiet
Hanna

Prinsessorna på Bellevue sa...

Skafferi är så himla bäst, bara man inte gör som jag och stoppar in allt möjligt därinne…. ;)

Kraam
Petronella

Anonym sa...

Åh...Sån't där skafferi är underbart <3

/Söndagskramen

Frida sa...

Så fint du har det i skafferiet, fina gamla burkar sådana gillar jag :)
Ha en fin måndag :)
Kram Frida

Lallbacken sa...

Hejhej
Åh vilken lycka att äga ett sånt skafferi!!! Och supergoda rulltårtor där nere ;)
Hej/ mia