torsdag 10 januari 2013

Gråa toner


Liknande tapet som denna har vi haft i vårt hus förut men i svart vitt. Vore häftigt att tillverka efter det gamla mönstret och ha i vårt blivande arbets/biblioteks rum. Kanske som en fondvägg och mot det skulle vårt svarta antika gamla pianot kunna stå.

Jag har nog blivit insnöat i dom gråa toner....
Lite tapet inspiration har jag här.
Vi var innan jul på Colorexs i Skövde och kollade olika tapeter. Fick mycket inspiration och hjälp av våran goda vän som jobbar där men inga val har gjorts än.;)
Det första tapetet som vi måste välja är till vårt blivande kök, till det ena Skafferiet.





Ha en fin dag ! En varm kram till er alla

posted from Bloggeroid

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt och välja tapet, och så svårt. Ettan är helt underbar, men kräver ett hus som ni ju har.
Kramar
AnnaMaria

Ekenäsliv sa...

Underbara tapeter!
Ha en fin dag=)
Kram Anna

Vita små hjärtan sa...

Tapetval är svårt! Å visst är det fint med gråtoner....
Ha en fin torsdag.
Kram Agnetha

Fågel Blå sa...

Ettan gilla de jag!
Så fin!
Önskar dej en fin Kväll
Kramar Kathrine

Camillas Lantliv sa...

Underbara tapeter, jag gillade alla:). Jag är så nyfiken, jag måste bara få fråga, hoppas det är ok. Hur har ni det nu när ni renoverar? Renoverar ni på heltid eller jobbar ni samtidigt? Hur får ni tiden att räcka till. Vi ska börja renovera en del det här året, och jag är så osäker på hur och hur lång tid man ska beräkna osv. Behöver lite tips. Vi ska bla renovera kök. Kram Camilla