fredag 11 januari 2013




Passa på att önska er alla en riktigt fin fredag.
Härligt med helgen.
Här hemma har jag gått och små plockat och städat,
ändrar om efter jul.
Har ni tagit bort Julen ?

Fredags maten har jag börjat förbereda. Det får bli hemma gjorda hamburgare med hembakt bröd, klytpotatis,olika kallsåser och annat smått och gott att plocka.




Jag fått lite frågor om vad vi ska ha för bord och stolar i vårt blivande kök när vi sålde bort Wilma gruppen.
Här är stolarna och bordet kommer vi ta fram sen när det blir klart i köket.
Den har stått och väntat i många år nu.








Ha det god fredag ! kram

posted from Bloggeroid

13 kommentarer:

Mamma sa...

Hej!
Hur går det för barnen, piggar de på sig eller är fler sjuka? Här har vi varit ute o lekt idag och nu försöker jag jobba lite innan jag ska iväg ikväll. KRAM

FruNeroLindström sa...

Här åkte det sista av julen ner idag, så nu är även adventsstjärnorna ett minne blott.
Så snygg matgrupp, det kommer bli alla tiders.
Ha en riktigt mysig Fredag, Kram Malin

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Samma här, julen är borta och jag känner att jag skulle vilja göra om lite överallt.
Jag sa till min man igår att jag ville tömma huset för att sen placera om allt på andra ställen, möblera om överallt... jo du... sa han, det lät ju trevligt :))
Ert nya bord med stolar är jättefint, kul att se det på plats sen.
Ha en underbar fredag.
Kram kram
Jessica

Anonym sa...

Härliga fredag!!!
Jag önskar dig allt gott denna kväll
Stora kramen till dig
AC

Villa Hasselbacken sa...

Kul att du hittade min sida. Det låter jättegott det du ska festa på ikväll. Själva blev vi bortbjudna till våra vänner på mat, så lyxigt!!
Ja, jag har börjat plocka julen men eftersom det verkar vara bara jag i vårt hus som tycker det är viktigt så tar det en väldig tid..
Har i flera dagar försökt få ungarna att bära upp lådorna från förrådet (tycker de kan göra nåt).
Blir hårdkörning i helgen då vi ska ha 19-års kalas på torsdag och då vill jag ha vår inne =)
Kram Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Trevlig helg till dig också
Varm kram
AnnaMaria

anettan sa...

Vilka fina stolar. Önskar dig en underbar fredag. Kram Anette

Lina sa...

Ja, nu är julen puts väck och det känns så skönt på nåt vis. Så gott det lät med maten! Här blir det grekiska biffar med tzatziki och klyftpotatis, mums!
Önskar dig en mysig kväll!
Kramar Lina

Postadress Torslanda sa...

Låter som riktigt god fredagsmat! Hos oss har julen flyttat ut. För första gången innan Tjugodag Knut.

Ha en fin fredagskväll!

Hemma på Sjuan sa...

Så fina stolar och bord!
Plockade bort min jul förra fredagen och ställde fram det andra men flyttat runt lite saker i en vecka nu ;) Kram Suss

A House With A View sa...

Åååh vilken jättefin matsalsgrupp!!! Superfin! Julen finns kvar till viss del hos mig men nu i helgen rensas den ut:)))

Önskar dig en finfin helg!

Kraaaaaam aka

G:a Affären sa...

Visst kände jag igen stolarna från ett tidigare inlägg, de är så fina! Och jag såg den fina vedspisen också, vilken lycka!

Kramar
Cia

blockethuset sa...

Vackra..!!!