onsdag 5 februari 2014

En liten Märtha





Tack !

Vill jag säga till er alla goa där ute för
era  fina ord som ni lämnar efter
er här hos mig  .

Det värmer !
 


Istället än vanlig onsdags städning
här hemma  övervåningen så valde 
vi att packa ihop lite eftermiddags fika
efter en kortare arbetsdag och åkte till
våra nära vänner.
För tre veckor sedan fick dom en liten
Märtha.
Att få hålla om och känna doften av en
nyfödd är något alldeles speciellt. 
På nått sätt så stannar tiden upp ...
 


Så små händer och fötter,
alldeles mjuk och len hud,
så liten och fin är hon .



God Natt !

Vi hörs snart igen och
Varma kramar till er alla !

Kanske får jag städat lite imorgon
istället och så kan jag ju passa på att fota
lite på övervåningen :) efter det.
Då kanske det blir lite inlägg därifrån
framöver .



 

11 kommentarer:

Hajan sa...

Det är alldeles underbart med de små,
Jag har ju en liten Axel som bliver ett halvt år nu den 18.
Jag är ju gammelmormor, det är inte klokt.
Men det är klart jag är ju över 80, så då kommer barnbarns barnen.

trevlig blogg att hälsa på hos, tack

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så söt, bebisar är underbara. Fint namn, så heter min mamma. Gamla namn är moderna igen, och jag tycker det är fint.
Ha en toppendag vännen
Kramar
AnnaMaria

Prinsessorna på Bellevue sa...

Finns väl inget bättre än att snusa på små bebisar!!!!

Kram
Petronella

Anna Stenberg sa...

De ögonblicken är obeskrivligt mysiga! Jag har mailat till dig! Kram Anna

Fågel Blå sa...

Vilka alldelles underbara bilder på den lille!
Kramar Kathrine

Anonym sa...

Naw...Så mysigt & sött med liten Märtha <3

/Kram

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Alldeles underbart att få hålla och snusa på en liten nyfödd.
Rart namn.

Fin helg till dig
Kram Anncathrine

Med en doft av lavendel sa...

Hej !
Tack för titen i min blogg tapeten kommer från Rusta. Vilka söta bilder du visar, det är nått visst med bebisar.
kram Annika

HWIT BLOGG sa...

Vilken sötnos…lyckliga du!
Önskar dig en fin kväll…
Varm kram från ett dimmigt Öland och Titti

Anonym sa...

Ah låter härligt.
Ser fram emot övervåningen!!!
Önskar dig en härlig kväll goa du
Kram
AC

Hemma på Sjuan sa...

Åh vilka mysiga bilder! Och Märtha så vackert namn! Kram o fin helg till dig