söndag 2 oktober 2011

Repris och Butiks tips

Hej på er !
Hur har ni det ? Har ni haft en bra helg ?
Själv har vi haft det bara bra. Har både jobbat
och vi har haft besök. Tina med sin fina familj
var här. Tina har bloggen med vitadrommaroch busigabarn.
Mysigt att ses igen !
Idag gör jag repris om min brödlåda / boxs.
Tänkte tipsa er att den säljs fotvarande. Det är ju många som har frågat efter det. Den kan ni hitta hos Butiken Förr och Nu och nätbutiken
Himlavitt. Den kommer från Ib Larssen.
Idag åkte vi en sväng till Antikäffären och vi
besökte även  Maries ( Vita Ranunkels ) mysiga butik.
Några små fynd blev det och det får ni se imorgon...
Ha en fin söndag kväll nu ! Kramar Sirpa

5 kommentarer:

Anneli sa...

Ska bli spännande att se dina fynd!
Alltid kul att se vad andra köper.....

Ha en fin kväll,
Kram Anneli.

Marie Louise sa...

vilken go blogg du har ..kikar in till dig igen..länkar ding blogg til mig ha det gott..kram Marie
vitavidder.blogspot.com

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhh vilken fin helg du har haft..den brödlådan är verkligen fin, jag har en i emalj i creme som jag är så nöjd med..
Vad spännande att få se vad du köpt hos Marie..
Kraaam Anette

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina vännen
Tack för en jättemysig helg vi ska försöka komma
Snart igen ha en mysig dag kram Tina

ansku sa...

Kuulostaa siltä, että teillä on ollut kiva viikonloppu :)!
Meilläkin on sama "leipälaatikko" ja mulla oli niitä aikoinani putiikissanikin :) Vieläkin on saatavilla.

Mukavaa viikonjatkoa. Kurkistan tänne taas joku päivä :)

Halein Ansku