söndag 11 maj 2014






God kväll !


Hur har du haft det i helgen ?

Här hemma har vi både njutit och
fixat. Jag har slipat, kvistat och
målat första omgången trägolvet
i blivande gäst toalett.
Bra träning också kan jag lova er...
börja känna tränings värken nu :)

Vi har även varit på äventyr i helgen,
mycket god mat och gott sällskap
fick vi och det blev även en söndag med Loppis
besök med många goa barn i bilen :)
Många fynd hittades också för nästan
inga pengar alls...
En hel del blåvita detaljer följde
med mig hem.

Det är dom tonerna som återkommer
såhär års.




Tack till dig !

Sov Gott


KRAM



7 kommentarer:

Anonym sa...

Så vackra bilder/saker ♡ ...
/Natti Natti Kram

Hannis sa...

Låter som en härlig helg!
Bra med lite träningsvärk=))
Det har jag i ryggen efter att ha flyttat hallonbusken!
Den satt som berg och ville inte samarbeta...

Kram och fin dag//Hannis

Johanna sa...

Älskar träskärbrädan!

Kram Johanna

Unknown sa...

Høres koselig ut :)

Ønsker deg en vakker uke

Klemmer fra Monica

Anneli sa...

Vilken fin skärbräda i trä!
Den gillar jag.

Min Söndag innehöll också roliga loppisbesök, kika gärna in på min blogg så ser du vad jag hittat på!

Kram till dig,
Anneli

Anneli sa...

Vilken fin skärbräda i trä!
Den gillar jag.

Min Söndag innehöll också roliga loppisbesök, kika gärna in på min blogg så ser du vad jag hittat på!

Kram till dig,
Anneli

Husbilen Tuzzen sa...

Låter som du haft en mysig helg.
Kram Helén