lördag 27 november 2010

Julmarknad i Hjo...


Hej på er allihopa !
Hoppas att ni har det gott !
Här i Hjo har vi Julmarknad idag!
Vi har bakat " Backens Surdegs limpor" på
löpande band och lite Julgodis blev det också...
Vår an äldsta dotters klass har försäljning
på julmarknaden..
Idag var det det en perfekt dag för Julmark-
naden med -7 grader kallt och massa snö...
Nu har man massor av Jul-känslor.
Ida fick träffa tomten och fick lite choklad...
Men pappan var nog gladare än Ida :)
Nu är det saffranskranssar på gång... :)
Ha en fortsatt bra lördag!
Kram Sirpa

2 kommentarer:

sarppa sa...

Kiitos kommentistasi blogissani!:) Täältä löytyikin kaunis blogi.Ihania kuvia kodistanne! <3

Mukavaa adventtia toivottelen !

Unknown sa...

Vilka fina! Du får mitt samvete att dalna lite, du är en riktig "hemmafru". Jag borde baka lite tills i morgon. Ska bara fira lite med familjen men det kanske kommer någon..
Vi ska fira mig, Julia och Stefan senare. Rätt skönt att slå ihop. Barnen var med farmor på stan i dag.
Ingen loppis, vi är bara hemma och just nu spelar S playstation med jacob. Jag har precis kommit upp från ett varmt bad mmm. skönt. Känner mjuk i kroppen nu:)

Kul att du vill vara med i utlottninen, strumpan är jättefin, får vi hålla tummarna då!

Ha en mysig lördgkväll!

Ps i morgon har jag beställt en tänd kakelugn och frukost i matrummet, tror du det blir så...?

Kram Anna