söndag 18 november 2012

Köks Bilder



Hej !

Helgen går mot sin slut... här hemma har vi haft en mysig helg.
Tänkte bjuda er på några bilder från vårt blivande kök.
Bilder som jag har tagit i all hast . I fösntret får dom nya ljustakarna stå redan nu. Dom blev vi mycket nöjda med. Blev glad av at hitta dom.


Testade lite med kuddar... ( lånade av väninnans )
Som ni ser så längtar jag efter vårt nya kök, både att pynta och få börja jobba där .





Hur har eran helg varit ? Önskar er alla en fin kväll.
Själv ska jag nog gå ner jobba lite ...har haft paus i helgen med renovering... njutit av gamla och goda vänners besök. även våra föraldrars. Fullt hus med föraldrar, vänner, barn,hundar men så härligt det är !

Ha det gott ! kram

posted from Bloggeroid

5 kommentarer:

Träning Inredning Inspiration sa...

Vad fint det blir med bänken. Härlig samlingsplats i köket. Fina ljusstakar. Var har du köpt dom?

Ha en mysig söndagskväll!!

Kram

Madame Edith sa...

Blir verkligen jättefint, ni är superduktiga.

Och ja, det är K-Rauta i Jönköping jag menar :)

Ha det så kul på IKEA, kanske stöter vi på varandra där någon gång, vem vet.

Kram/M

Unknown sa...

Hejsan!
Vad himla fint erat kök kommer bli. Fina stakar du hittat.
Här har helgen varit ganska seg med en tråkig förkylning i kroppen.
Ha de gott, kram Ing-Britt

LantlivsAnette sa...

Nämen jisses så fint det blir...som en dröm !! Jag förstår att du nu längtar tillls det är färdigt..
Kraaam Anette

FruNeroLindström sa...

Låter som en underbar helg.
Här blev det träning för hela slanten i Lördags då jag var på träningskonvent.
Men efter en vecka med oroliga nätter och lite för lite sömn var det nog inte så bra då Söndagen fick spenderas i säng.

Så mysigt ert kök kommer bli. Helt underbart.
Hoppas du får en härlig start på veckan, Kram Malin