tisdag 21 augusti 2012

Butiken på Åsen



God morgon på er !

Här är jag igen... Men hur har ni
det ?
Har ni haft en bra helg ?
Nu är det nog för många vardags rutinerna
på plats igen.
Så är det iallafall här...

Jag fyllde ju år här härom helg.
Då fick jag en fin present av min finaste A och
barnen .
Fick en härlig kokbok från Smultrån gården.
Blev så inspirerad och faktum är det att jag ser mig
själv i boken :)

Men fick även en Presentkort till Butiken på Åsen här i Hjo.

Stina har ju sin fina Butik som hon driver i deras herrgård s miljö.
I helgen fick det så klart bli en sväng dit och jag blev inspirerad .

Det fick bli en beställning och det blir nog många värmande stunder i höst mörkret ;)

Ska visa senare .

Hittade även mycket inspiration till färgsättning till vårt nedre våning.

Rekommenderar er alla varmt att ta en titta där inne när ni har vägarna förbi här i Hjo.



Passar på att visa några bilder från våran hemsnickrade tallrikshylla.



Nu är det dags snart för mig att sova efter nattens arbete.
Men så länge önskar jag er alla en härlig augusti dag.

Kramar Sirpa

posted from Bloggeroid

12 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som mycket fina presenter Sirpa kram Sofia på jobbet i Tidaholm

Fågel Blå sa...

Så fint du har det,,, låter som en fin Inredningsbutik!
Du besökt!
Ha en fin dag
Kramar Kathrine

Johanna Stålros sa...

Det ska jag minsann lägga på minnet, åker ju hem till Hjo emellanåt och hälsar på föräldrarna;) Fina bilder! Kramar

Sallys hus sa...

Hej hej!

Det lät som ett mysigt ställe!
Ska försöka lägga det på minnet tills nästa gång jag kommer till Hjo.
Er tallrikshylla är jätte fin...och vad duktigt att snickra en själv..;)
Kram o ha en fin tisdag!
Kraaam Katarina

FruNeroLindström sa...

Vilka underbara presenter. Älskar det där med presentkort. Att kunna handla utan att själv betala.
Tallrikshyllan är verkligen så mysig.
Hoppas du kunnat sova gott efter nattens jobb och att ni får en skön Tisdags eftermiddag, Kram Malin

Jenny sa...

Låter som en butik väl värd att besöka!
Är du med i Smultrongårdens bok?? Den vann ju jag i en bloggtävling tidigare i somras, måste hem o kika i den;)

Kraam Jenny

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Åhh vad fina bilder du visar oss, tallrikshyllan är såå fin !! Du skrev till mig i en kommentar att du fått J, menar du jobb..mer stadigt med schema eller ?
Och jaa, jag har smultrongårdens bok, den är väl ljuvlig..är du med på bild i den ? Vilken sida i så fall..
Kraaam Anette

Ekenäsliv sa...

Hallå där:))
Åh, den boken Smultrongården har jag med, den är sååååå fin. Jaha är du med, då ska jag kika igen;)
Och vilken fin tallrikshylla, lovely!
Ha en fin vecka
Kram Anna

Johanna sa...

Det skall jag komma ihåg till nästa gång jag styr min färd mot Hjo:)

Så fin tallrikshylla du gjort själv!

Kram Johanna

Louise Alexandersson fotografier sa...

vilket hus ni bor i, vacker

kram l

kråke sa...

Så fina presenter och vilken vacker tallrikshylla!:)) Är du med i boken? Då måste jag kolla in den:)))

Kram på dig going!

kråke

Tina sa...

Godmorgon!
Henne missade jag när vi var där men det kommer kanske fler gånger!

Ha en bra dag min vän!