fredag 16 mars 2012

Gammalt zink





Hej på er !



Mysiga fredagen är här igen.
Tänk så mysigt det är med alla dessa helger.
Tänk om det kunde vara hela veckan lång å andra sidan skulle man nog inte uppskatta det lika mycket då .
Eller hur?



Denna charmiga plåthinken i zink fick följa med mig
från Loppis Gubben här för några veckor sedan.Han kan ha en hel del go bitar.

Tänk den ihop med ljuvliga rosa mårbacka pelargoner till sommarn...
Då var det allt för denna gångeng

Ha en fin och avkopplande fredag alla goa bloggvänner !
Här blir det fredags mys på hög nivå;)

Kramar Sirpa

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ah det kommer att bli så tjusigt. Passar perfekt ihop. Vilket fynd.
Önskar dig en skön helg
AC

Anneli sa...

Härligt fynd!
Kan också se den framför mig............med en skön mårbacka i...........
Kommer bli kanon.

En fin helg,
Kram Anneli.

Gamla skolan-Jennie sa...

Så fin!!!

Jag är ledig nästa fredag, vi kan väl höras!!

Ha en riktigt fin helg Sirpa!

Kramar!

Maria i Lilla villa vita sa...

Hej Sirpa!

Vad roligt att du gillade mitt skåp och kök.

Skåpet är från vårt tidigare kök, som var ett Tibrokök.
Vårt nuvarande kök är Ikeas Ädel, där sockeln är framflyttad och en list är ditsatt.

Blandaren är en Tapwell och som jag är mycket nöjd med!

Ha en trevlig helg!

Maria

Stina sa...

Det var en charmig hink.:-) Kram Stina

Lilla Lycksta sa...

Hej Sirpa!

WoW vilken charmig zinkhink du hittat. Ja jag kan se hur fint det blir med Mårbacka i.
Min burk är köpt hos Oscar&Clothilde.se, titta in där massor med fina saker. Ha en fin helg.

Kram Camilla

Lilla Blanka sa...

Hej goa Sirpa!
Jättefin hink <3 och härliga bilder!
Ja fredagar är härliga :)

Kram
Mia
Ps vi har gjort våra köksluckor själva :)

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Vilken charmig hink, kommer bli kanon med mårbacka till.
Visst är det härligt med helg även fast man jobbar. Denna helg jobbar jag dag 06-18.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

fem barns mamma sa...

Mm, en Emma-hink, eller hur;-)
Mys nu, det är ju lördagkväll!!!
Kram Emma