måndag 30 december 2013

Gott nytt år 2014





Gott nytt år 2014

 



Sonens julklapp till mig i år var denna
fina egen tillverkade stjärnan.
Så snygg och pricken över i ett var den
brons färgade tråden som han har
satt runt skaftet.
 
 

 
 

 
 Jag vill tacka er alla fina bloggvänner

Hjärtligt

för detta bloggåret som vi har haft
tillsammans.
För det att ni tar tiden att titta in,
för era fina ord som ni lämnar
och för allt inspiration som vi delar
 med varandra här i bloggvärlden.


Jag har inte det varit den bästa bloggvännen
tillbaks det sista men fortfarande gör det
så ont i mig att tänka på det som
har har hänt det sista.
Att en i min när familj har insjuknat och
dom onda orden av sjukdomen hörs i mina
öron.
Men nu ska vi vara med h och ge våran  all stöd .

Men ännu en gång så har vi alla  blivit påminda
om det viktiga i livet att komma ihåg att

Leva här och nu !



 Ett riktigt Gott nytt år 2014

 önskar jag er alla .

Var rädd om dig !


Kram


 
 

23 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuvlig Stjärna <3
Det gör mig ont att din nära har insjuknat & jag förstår alltfö väl :(
Önskar iallefall Gott slut på 2013 & Ett Gott NYtt År 2014 med varmaste kramar

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas det går bra med din släkting och att ni alla får ett bra nytt år.
Tack fina för att du är en fin bloggvän
Gott Nytt År och
kramar
AnnaMaria

Husbilen Tuzzen sa...

Jag önskar dig ett underbart 2014 och jag hoppas att din familjemedlem tillfrisknar. För det händer och vi får inte sluta tro på mirakel.
Stora varma kramar till dig och dina nära och kära.
Helén

Ekenäsliv sa...

Så söt!!!
Ett riktigt gott Nytt År önskar jag dig!
Kram Anna

Hajan sa...

Vill önska Er detsamma, hoppas på ett bra 2014 för oss alla, stora som små.

Stor Bamsekram som tack för året som gått, och även för ett nytt år.

kramar från Hajan

House and Garden by Bia sa...

Så läcker stjärna....vill önska dej ett GOTT NYTT ÅR !!!
Ta hand om dej och dina nära och kära ;)))
Kram bia

Anonym sa...

Så trist å høre, håper det går godt....
Ønsker deg et
Godt Nyttår:)
Varme klemmer og tanker Merete

Annas röda stol sa...

Hoppas det ordnar sig. Ett Gott Nytt År. Kram Anna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min fina vän.
Fy va tråkigt... Hoppas och håller tummarna för att allt ska bli bra med din vän.
Vill önska dig o din fina familj ett Gott Nytt År och en härlig nyårsafton.
Varm kram
Jessica

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Åh nej....
Så otroligt jobbigt....
Jag känner för dig och hoppas verkligen från djupet av mitt hjärta att allt blir bra....
Varma kramar igen
Jessica

Hanna sa...

Ha en fin nyårsafton.
Kram
Hanna

LantlivsAnette sa...

Gott Nytt år fina du..Kraaaam Anette

Villa Ell sa...

Usch det gör ont att höra, sjukdomar är inget vidare hoppas han/hon blir bättre..
Önskar dig ett gott slut och ett gott nytt år
Kramar Sandra

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men Sirpa så ledsamt, förstår att du är galen av oro. Lilla Hugo har legat på biva tills nu, hoppas dom får åka hem idag. Man blir så orolig så världen stannar. Hoppas hoppas att det går bra för din H.
Massa kramar till dig vännen
AnnaMaria

Chokladvillan 1910 sa...

Gott Nytt År på dig !!!!
Må så gott & ha ett härligt 2014 !
Många kramar
Anki

LOPPISLIV sa...

Gott Nytt År rara bloggvän!
Massor av kramar från mig till dig! //Paula

Så Vitt Jag Vet sa...

Gott Nytt år till dej och din familj !
Undrade över huset jag visade på bloggen. Jo min bror bygger nytt här invid oss. Vi bor en bit öster om Helsingfors.
Kraam
Sanne

Unknown sa...

Önskar er ett Gott Nytt År och hoppas att ert 2014 blir ett toppen år.
Nyårskramar Ing-Britt

Fågel Blå sa...

Önskar dej och de dina ett Riktigt Gott Nytt År
Kramar Kathrine

Pieni Unelma sa...

Sirpa, Kaikkea Hyvää perheellesi ja sinulle tuokoon UUSI VUOSI 2014 tullessaan !!!!

Terveisin Kirsi

Dagdrömmar och verklighet sa...

Som du skriver, man ska leva här och nu. Ska försöka ta med mig de orden in i det nya året!

Sjukdomar kommer alltid olägligt och överraskande, hoppas allt går bra..

Kram från Malin

VisaLiza sa...

De som står en nära i livet är onekligen viktigast av allt. Önskar er styrka och värme i en svår stund. Kramar Liza

Prinsessorna på Bellevue sa...

Så ledsen jag blir när jag läser att någon av din närstående har blivit sjuk. Jag har inte heller varit någon bra bloggvän och tiden flyger iväg, men nu har jag läst ikapp och njutit av dina fina bilder och ditt underbara kök och jag önskar av hela mitt hjärta att 2014 blir ett jättebra år för er och att din kära närstående blir frisk! Allt gott önskar jag dig!!!!!

Kraaam
Petronella