söndag 14 juli 2013

Hej på er !
Ännu mer bilder från vårt Lantkök.
Ni får hojta till om jag tröttar ut er :)
Till sommarens högtider såsom konfirmation, midsommar och vännernas besök så behövde vi akut mera iläggskivor till vårt gamla antika matbord.
Vi har haft funderingar att lämna en beställning till en fin snickare .
Men så här fick det bli provisoriskt. Vi ellet snarare min A  :) använde våra golvplankor till bordskivan.
Han sågade ,pluggade och såhär vart det till slut . Nu kan man variera bordets storlek  efter behovet.
Nu så tycker jag att det är ju fint som det. Kanske bara ta kanten med överhands fräsen och låta det vara så.
Vad tycker ni ? :)
Ha en skön kväll nu !
Jag ska nog sjunka ner i soffan och fortsätta med semester mys med nått gott som tilltugg.
Lite farligt är det med allt gottande...
Må så gott ! kram igen

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det är såååå fint som det är...möjligen ta kanten//Soliga Kramar Annmi i Hjohamnen :)

Anonym sa...

Det var bare kjempe fint:)
Nydelig var det:)
Klem Merete

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Mycket bra lösning med bordet, ser jättefint ut. Soffmys här också, tittar på en film som inte är så värst spännande, så jag bloggar samtidigt.
Kramar
AnnaMaria

Dagdrömmar och verklighet sa...

Fint och smart gjort, tycker det ser fint ut!!

Ha en fortsatt fin sommar!
Kram från malin

Bara Sara sa...

Jättefint!! Skönt att kunna fixa nåt rätt så smidigt!!

Hanna sa...

jätte fint bord.
Ha en bra dag.
kram Hanna

Hannis sa...

Tröttnar inte ett dugg!!

Låt det vara som det är tycker jag.
Ser jättefint ut, egen design=))

Hoppas att du får riktigt sköna dagar nu och bara får njuta i massor/Kram Hannis

Lilla Rummet sa...

Egen design...ser jättefin ut.

Ha en fortsatt fin sommmar.

Kram Britt

House and Garden by Bia sa...

Bordet ser fint ut tycker jag ;))
Här är det molnigt idag, så vi ska åka hem till stan en sväng....
Hoppas du har det bra!!
Kram bia

Rosa i huset i vitt sa...

Bordet är så snyggt som det är ...ha en bra dag och man tröttnar aldrig på dina bilder från lantköket
kram Rosa