måndag 18 mars 2013

Gammel Svenska

Hej på er

Nu vecka med nya utmaningar eller hur ?
En snabb hälsning från mig.

Bara en hastig bild tagen på det som jag nämde igår.
Det var en tapet rulle från Borås tapeters Gammel Svenska Serien.
Fick en hemleverans av en god vän som jobbar på Colorexs i Skövde när dom var hos oss och fikade i lördags.

Visst är den fin ? Jag fick ju hjälp av M med valet.
Denna ska vi ha i vårt ena Skafferie i köket.

Nu när jag fick hem den så fick jag en lust att ha även  en fond vägg mot finrummet i köket.
Annars har vi ju bara pärlspont i hela köket... vi får se.

Hoppas att allt är väl med er och att ni är utvilade efter helgen.
Ha en härlig dag ! Kram från mig

10 kommentarer:

Unknown sa...

Kommer passa jättebra i ditt fina kök. Klassiskt och fint! Måste vara himla kul att få göra om och få det precis som man vill ha det.

Kram Anna

Helenas enkla vardag sa...

Den tapeten blir jättefin! Jag är just nu väldigt svag för vita/blåa tapeter! har aldrig gillat blått förut, men nu!
Kram Helena

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fin tapet !! Himmel vad fint ni får det..
Ha en fin dag
Kraaam Anette

Anonym sa...

Låter riktigt fint med en fondvägg. Den går ju att förnya så småningom om ni skulle ledsna . Pärlsponten sitter där den sitter.
Kram
AC

Lantligt i smultronbacken sa...

Snyggt. Ska bli spännande att se det färdiga resultatet

Kram Teres

Fru Sederblad sa...

Supersnygg tapet! Det kommer bli riktigt, riktigt fint. Och fin blogg, förresten.

Fågel Blå sa...

Så fina tapeter, kommer bli super
Önskar dej en fin vecka
Kramar Kathrine

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Ser ljuvlig ut..så fin !! Längtar tills vi får se det på plats !

Kram på dej.

Unknown sa...

Väldigt fin tapet och jag tror den skulle göra sig bra även som fondvägg.
Jag börjar mer och mer vilja ta in blott här hemma, har inte alls varit för det tidigare.
Ha de gott, kram Ing-Britt

kråke sa...

Den ser jättevacker ut:)) Roligt med fondvägg oxå i kök, ska bli kul att se vad du bestämmer dig för;)) Ni får det så himla fint:))

Kram på dig!:)

kråke