onsdag 26 september 2012

Frukost Mys



Hej !

Tänkte kika in och önska er alla en fin dag vad ni än hittar på denna onsdagen !



Vi bakade äppelmuffunsar av egna äpplen.
Dessa var dessutom Glutenfria. Använde Lailas mjölmixs... Äpplen stekte jag i smör, Kanel och socker och smula deg uppe på fick det bli













Själv har jag haft Frukost mys här hemma hos mig med våra fina vänner, föräldrar och barn.

Ha det gott ,tack för era hälsningar och att ni kikar in här hos mig. Det blir jag så glad av.

Kramar Sirpa

posted from Bloggeroid

13 kommentarer:

Tina sa...

Jag har just ätit jobblunchen, så gott det hade varit med en bulle nu...

kram

Ekenäsliv sa...

Åh gu så gott!!!
Hoppas dagen fortsatt lika bra som den börjat:-)
Kram Anna

kråke sa...

Mm...ser härligt ut, här stannar jag och myser en stund:))

Kram finingen:))

Kråke

Fågel Blå sa...

MMMMM så gott det ser ut!
Kramar Kathrine

Elna sa...

Mmm så gott det ser ut, mysigt. Du får ha en fortsatt fin dag.

Kram

mormorMärtas sa...

Vad mysigt och gott det ser ut!

Kram Annika

FruNeroLindström sa...

Såg läskande gott ut. Här har det blivit en kvällsknäcke med skinkröra från gårdagens förrätt.
Hoppas ni haft en mysig Onsdag, kram Malin

Anna sa...

Vilka otroligt fina muffinsar! Mums!

Härligt med frukostmys!

Unknown sa...

Mmm vad smarrigt det såg ut både med muffinsarna och bröden.
Ha de gott, kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skulle gärna äta frukost hos dig, så gott bröd. Min paj är stekt i folieform den ställde jag på det stora rosa fatet från Matteus.
Kramar
AnnaMaria

Jordgubbar med mjölk sa...

Ser supersmaskigt ut :) Tack för din fina kommentar hos mig! Nere har vi ett laminatgolv från Alloc, lutad furu heter det och ser verkligen äkta ut men är så mycket slittåligare! I love it! Uppe har vi massivt vitmålat trägolv!

Vad spännande det är att följa er renovering, det är så kul med renovering och nytt och fräscht även om man önskar att det var färdigt NU!

Kram Miriam

Gabriella sa...

Åh mums så gott det ser ut!=)

Casa of Mia sa...

Åh så gott, ser riktigt mysigt ut, kram