torsdag 29 december 2011



God kväll i stugorna!

Kikar in en snabbis...

Har ni haft storm hos er dom närmaste dagarna ?
Här har det blåst som bara den...
Nästan att man blåser bort.

En litet titt in i Äldsta dotters rum.
Jennifer har fått lite nya lampor till
sitt rum.
Dom kommer från den fina nätbutiken :

Jordgubbar med mjölk

Vi blev jätte nöjda med dom och visar mer en annandag när det är lite bättre ljus att ta foton.

Nu ska det bli en lugn filmkväll med min A.
Kanske blir den alldeles för lugn ;) för jag har inte
kunnat sova särskilld mycket efter nattpasset idag.
Maskinerna körs för fullt här hemma och det låter ju en hel del.
Dom har grävt ut grunden nu och imorrn så ska det sättas grus mm på marken..



Våran trappa blir kortare för varje dag.
Killarna tycker nog att vi inte ska bli alldeles
för stela här hemma ;)
Hoppas bara att den blir som förr...

Ha en mysig kväll ! Blandom dom sista för i år.

Kramar Sirpa

Tack att ni kikar in här hos mig

12 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vilken fin lampa! Jag har också tittat på dem:)) Så spännande med er renovering, det verkar hända mycket nu!

Ha en fin kväll!

Kram Jenny

Vintage House sa...

härliga lampa:)
ha en mysig kväll och hoppas du får sova lite....
krma
sandra

Johanna Stålros sa...

Jättefin lampa!! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!! Kram Johanna

hemma hos lilla mej sa...

Jättefin lampa.Önskar dej en mysig kväll.Kramar Rita ♥

LOPPISLIV sa...

Hejsan!! Jättefin lampa, en sån stor vit vill jag också ha någonstans här hemma men jag försöker klura ut var jag ska ha den först...hihii Fick en idé nu att kanske i dotterns rum skulle passat bra här hemma också :-))

Jaaa jag vet precis hur du har det nu med badrumsrenovering på gång, en massa beslut som måste tas, för man vill inte ångra sig efteråt, vårt badrum är nu klart och vi är jättenöjda, bilder kommer efter jul.

Stormen har inte nått oss ännu, det är alltid lite oroligt när det stormar ute.
Ha nu en toppenkväll.
Kraaaam Paula

Malin's Hus sa...

spännande :)


ha ett riktigt gott nytt år :)

KRAM MALIN

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fin lampa...spännande att få se mera av dom sen..
Och nu händer det grejer hos er !!Sååå spännande..
Ha det gott
Kraaam Anette

Vilmas Hus sa...

Det händer grejer ser jag! Spännande!!

Jo här har det blåst som tusan också! Massa takpannor som blåst ner från huset.

Hoppas du får en mysig nyår!
Kram Charlotte

Vita små hjärtan sa...

Gott nytt år Vännen!
Kram Agnetha

Anonym sa...

Fin lampa och lycka till med arbetet med ert hus!
Önskar er ett Gott Nytt År 2012!!!

Fröken Agnes sa...

Hej Sirpa!

Ett riktigt gott nytt år till dig och din fina familj! Hoppas ni får en fin kväll.

Kram Jenny

Husprojekt Drömhus sa...

Hej Sirpa, ville bara önska dig ett riktigt gott nytt år!! Kram på dig,

Tiina